Jeg er ikke et dårligt menneske.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

CmarianN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh søde dog, om jeg kender de følelser.

Vi har prøvet i 2 lange år... behøver jeg sige mere??? hehe

Nej I know sødte  Føler så meget med dig!!!

for os begge!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Jarnsaxa

Jeg forstår godt, hvordan du har det.

Har selv måttet vente på overhovedet at prøve at blive gravid pga. noget medicin. Og rundt omkring mig bliver alle gravide og får små dejlige unger.

Det er da klart at man bliver lidt misundelig, også selvom det er en grim følelse. Har også engang imellem dårlig samvittighed over min misundelse. Men altså, det er jo ikke fordi, at vi ikke er glade på deres vegne. Det er bare.. ja, ærlig talt ER det jo bare svært at alle andre få det, man selv ønsker sig mere end noget andet!

Sympatikram fra mig!

Anmeld

31. oktober 2010

Jarnsaxa

Jeanne skriver:

Det jeg sys er værst lige nu, er at en i min familie er gravid, og jeg kunne så absolut ikke lide hende i forvejen. Det er så ikke blevet bedre

Det er bare sådan nogle blandede følelser der kommer, for selvom man er glad på deres vejne, så har man liiige et split sekundt hvor man hader dem af et godt hjerte.

Men det er jo bare fordi man er møg-misundelig

Hehe, /signed

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Jarnsaxa skriver:

Jeg forstår godt, hvordan du har det.

Har selv måttet vente på overhovedet at prøve at blive gravid pga. noget medicin. Og rundt omkring mig bliver alle gravide og får små dejlige unger.

Det er da klart at man bliver lidt misundelig, også selvom det er en grim følelse. Har også engang imellem dårlig samvittighed over min misundelse. Men altså, det er jo ikke fordi, at vi ikke er glade på deres vegne. Det er bare.. ja, ærlig talt ER det jo bare svært at alle andre få det, man selv ønsker sig mere end noget andet!

Sympatikram fra mig!

Tak for sympatikrammeren

jeg får ligesom dig også skyldfølelse over min misundelse - jeg har det bestemt ikke godt med det, for de er jo ikke fordi folk skal have dårlig samvittighed overfor mig, fordi de bliver gravide og jeg ikke lige gør...

Det er en svær størrelse det her, for det gør fanme bare ondt inden i

Knus til dig

Anmeld

31. oktober 2010

Jarnsaxa

CmarianN skriver:

Tak for sympatikrammeren

jeg får ligesom dig også skyldfølelse over min misundelse - jeg har det bestemt ikke godt med det, for de er jo ikke fordi folk skal have dårlig samvittighed overfor mig, fordi de bliver gravide og jeg ikke lige gør...

Det er en svær størrelse det her, for det gør fanme bare ondt inden i

Knus til dig

Jep, netop!

Men det er rart at vide, at man ikke er den eneste - at der er flere derude, der har det på samme måde. For så føles det ikke helt så slemt, at man har det sådan :p

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Jarnsaxa skriver:

Jep, netop!

Men det er rart at vide, at man ikke er den eneste - at der er flere derude, der har det på samme måde. For så føles det ikke helt så slemt, at man har det sådan :p

Ja det er dejligt der er nogen man kan "rase ud" sammen med og som 100% kan forstå ens følelser!

Anmeld

31. oktober 2010

BabyLove

Har det på samme måde som I andre...Vi har prøvet i et år nu, og var egentlig forberedt på at det ville tage tid...Men måske ikke liet 1 helt år

Tænker tit om der er noget galt med mig, men jeg får både ægløsning og mens så mine hormoner virker tilsyneladen fint. Er også så skuffet over ikke at kunne berige min kæreste med et barn.....For alle andre kan jo blive gravide, så hvorfor ikke mig??

Bliver tit meget trist og kan fælde en tåre for gud ved hvormeget jeg virkelig ønsker et barn så vi kan blive en lille familie - og bliver tit sur på veninder som venter 2. barn, selvom det jo ikke er deres skyld...

Åhh er så fortvivlet!

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

BabyLove skriver:

Har det på samme måde som I andre...Vi har prøvet i et år nu, og var egentlig forberedt på at det ville tage tid...Men måske ikke liet 1 helt år

Tænker tit om der er noget galt med mig, men jeg får både ægløsning og mens så mine hormoner virker tilsyneladen fint. Er også så skuffet over ikke at kunne berige min kæreste med et barn.....For alle andre kan jo blive gravide, så hvorfor ikke mig??

Bliver tit meget trist og kan fælde en tåre for gud ved hvormeget jeg virkelig ønsker et barn så vi kan blive en lille familie - og bliver tit sur på veninder som venter 2. barn, selvom det jo ikke er deres skyld...

Åhh er så fortvivlet!

ja det er en svær situation at stå i

man skal i hvert fald ikke tage det forgivet at kunne få børn!

for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.