lidt hjælp ? :p ville også .. heh ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Moar2011

- Har lagt mærke til at en del har sådan en halløj nederest på jeres beskeder, om hvor langt i er henne i graviditeten, eller hvad man nu ellers ville vise.. HVordan får man den ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Babyklar skriver:

- Har lagt mærke til at en del har sådan en halløj nederest på jeres beskeder, om hvor langt i er henne i graviditeten, eller hvad man nu ellers ville vise.. HVordan får man den ? ..

jeg tror man skal betale til baby.dk..... Men jeg ikke 100 procent sikker he he...... Men jeg har også kigget efter det :-)

Anmeld

29. oktober 2010

Moar2011

Hende med maven :-) skriver:

jeg tror man skal betale til baby.dk..... Men jeg ikke 100 procent sikker he he...... Men jeg har også kigget efter det :-)

Øv øv - synes ellers det ser smart ud heh - og så kan andre ligesom følge lidt med, hvis man er interesseret

Anmeld

29. oktober 2010

Mortilxx

Du skal bare gå ind på hjemmesiden lilypie.com så laver du den derinde, og sætter ind i din signatur, men du skal være Plusmedlem Men signaturen finder du under dine profil indstillinger. Altså den der er oppe i din menu, ved siden af der hvor du ser om dine venner er online

Anmeld

29. oktober 2010

Moar2011

Nihell skriver:

Du skal bare gå ind på hjemmesiden lilypie.com så laver du den derinde, og sætter ind i din signatur, men du skal være Plusmedlem Men signaturen finder du under dine profil indstillinger. Altså den der er oppe i din menu, ved siden af der hvor du ser om dine venner er online

og hvordan bliver man Plusmedlem ? heh ..

Anmeld

29. oktober 2010

Mortilxx

Det står lidt lige som en reklame ude på forsiden, du kan få en uge for 7 kr. og tre måneder for 77 kr.

Anmeld

29. oktober 2010

Moar2011

Nihell skriver:

Det står lidt lige som en reklame ude på forsiden, du kan få en uge for 7 kr. og tre måneder for 77 kr.

Tak for hjælpen .. alt koster sq penge heh ..

Anmeld

29. oktober 2010

Mortilxx

Babyklar skriver:

Tak for hjælpen .. alt koster sq penge heh ..

Lige mine ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.