Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heide skriver: Tillykke tillykke! Hvor er det skønt!!! Håber det gik godt hos lægen!!
Tillykke tillykke! Hvor er det skønt!!! Håber det gik godt hos lægen!!
Det er vildt skønt, og lægen testede mig også, den var god nok, taak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusind tak til jer alle. Og krydser stadig fingre for jer, der prøver, at det lykkes
A&F skriver: Ja jeg var ved lægen, og det blev bekræftet... Tillykke til dig også, hvor er det fantastisk
Ja jeg var ved lægen, og det blev bekræftet...
Tillykke til dig også, hvor er det fantastisk
Ih hvor dejligt! Glæder mig også til at kunne få det bekræftet hos lægen. Så blir det mere virkeligt. Ringer lige når de åbner mandag
MaybeMe skriver: Ih hvor dejligt! Glæder mig også til at kunne få det bekræftet hos lægen. Så blir det mere virkeligt. Ringer lige når de åbner mandag
Krydser så meget fingre for dig
Hvis det(håber det er ), hvor langt er du så henne?
A&F skriver: Krydser så meget fingre for dig Hvis det(håber det er ), hvor langt er du så henne?
Det må være 3+4. Så det er jo ikke så langt endnu. Hvad med dig?
MaybeMe skriver: Det må være 3+4. Så det er jo ikke så langt endnu. Hvad med dig?
Nej det er ikke så langt, men nice, at du allerede kan se det.
Jeg er 3+6 i dag
A&F skriver: Nej det er ikke så langt, men nice, at du allerede kan se det. Jeg er 3+6 i dag
Så vil vi rigtig kunne følges ad! Nu skal jeg bare afsted til lægen i næste uge
MaybeMe skriver: Så vil vi rigtig kunne følges ad! Nu skal jeg bare afsted til lægen i næste uge
Ja det gør vi nemlig.. Husk at opdatere os efter besøget hos lægen
A&F skriver: Ja det gør vi nemlig.. Husk at opdatere os efter besøget hos lægen
Det skal jeg nok gøre Har sendt en venneanmodning
STORT tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128