Hejsa...
Håber det går godt med jeres små guldklumper...
Her er pylremoren kommet frem og er nu lidt bekymret for min lille øjesten..
Har læst i de kloge bøger at man ikke skal kunne høre sit barn trække vejret, og det kan vi ofte, det lyder tit som om hun har svært ved at trække vejret igenemme næsen og må ofte åbne munden og trække vejret derigenennem. Når vi ammer, er det lige som om hun nogle gange holde vejret imens hun sutter og så er hun jo helt forpustet når hun har suttet en 3-4 gange (den lille stakkel)
Nogle gange under amningen er det som om hun går helt i panik og ikke kan finde ro og nærmest hyperventilere, man får ski helt ondt af det lille pus, og vil så gerne kunne hjælpe hende..
Har helt fra dag 1 haft mistanke om at enten hendes næse er for snæver eller at hun måske har arvet lidt astma :cry: Både jeg og farmand havde astma vi var børn, jeg havde rimelig slemt astma..Håber det godt nok ikke, men frygter det..
Har nogle af jer oplevede noget ligne? Og er det bare mig der er pylret? Skal først til 5 ugers tjek med hende den 16. nov, men overvejer lidt at se om jeg ikke kan få en tid lidt før så hun kan blive tjekket..
kram
Anmeld