Hjælp mig igen !!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Lady Marion <3

Puha tøser   i har ret ,, vi er dybt forelsket i det hus og det er lækkert ,,,   vi må bearbejde sælger lidt mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

thildemus

Muffi . skriver:

He he millionær ???  Du låner jo pengene ,, Jeg er vist langt fra millionær ,,   griner ,,,,    

Hi hi ja men desværre var de lånte penge med i millionerne Tror jeg skulle stå meeeeeget tidligt op for at kunne overbevise min banrådgiver om, at jeg var nøøøøøødt til at købe det hus, fordi jeg var forelsket

Anmeld

29. oktober 2010

Lady Marion <3

thildemus skriver:

Hi hi ja men desværre var de lånte penge med i millionerne Tror jeg skulle stå meeeeeget tidligt op for at kunne overbevise min banrådgiver om, at jeg var nøøøøøødt til at købe det hus, fordi jeg var forelsket

He he he nårh ok på den måde  

Anmeld

29. oktober 2010

ekzunz

Jeg synes altså også at Fredensborgvej er klart fedest!!

Hvad siger sælger? Er de kommet med et nyt udspil??

Anmeld

29. oktober 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeg synes altså også at Fredensborgvej er klart fedest!!

Hvad siger sælger? Er de kommet med et nyt udspil??

He he ja 2.4 og så får vi lov at bo der gratis de første 3 mdr

Men der er stadig langt til de 2.2 vi egentlig syntes var nok for det hus

Anmeld

29. oktober 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

He he ja 2.4 og så får vi lov at bo der gratis de første 3 mdr

Men der er stadig langt til de 2.2 vi egentlig syntes var nok for det hus

Det er sgi ikke nemt....men måske de ændrer mening hvis i siger at i står fast på de 2,3....deres alternativ kan jo være at det er til salg i lang tid endnu. Så det er ikke sikkert de tør vente. Is i maven

Anmeld

29. oktober 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Det er sgi ikke nemt....men måske de ændrer mening hvis i siger at i står fast på de 2,3....deres alternativ kan jo være at det er til salg i lang tid endnu. Så det er ikke sikkert de tør vente. Is i maven

Tror også vores plan er at stå fast   Vi har budt 2 mill for jagtvej bare for at se hvor de lå , men de må ikke sælge så billigt for banken , de kommer i forvejen ud med underskud så tror vi holder os til fredensborgvej ..

Anmeld

29. oktober 2010

Mussen2

Znuzke skriver:

Klart det hvide. Alt siger mig at det er bedst. Mere gedigent byggeri.

Måske i kan se på hvad lån de har om der kan være en fordel i at ændre på overtagelse ønske ifht. sælger kan indfri to måneder før termin. Er der mindre end to måneder til termin betaler man strafrente - Gav det mening? Måske i kan forhandle gardiner, tørretumbler, hvidevarer, brænde, haveredskaber med i prisen (det koster jo alt sammen)

God luck!

Anmeld

29. oktober 2010

Lady Marion <3

Mussen2 skriver:

Klart det hvide. Alt siger mig at det er bedst. Mere gedigent byggeri.

Måske i kan se på hvad lån de har om der kan være en fordel i at ændre på overtagelse ønske ifht. sælger kan indfri to måneder før termin. Er der mindre end to måneder til termin betaler man strafrente - Gav det mening? Måske i kan forhandle gardiner, tørretumbler, hvidevarer, brænde, haveredskaber med i prisen (det koster jo alt sammen)

God luck!

Jo det giver helt klart mening og har også tænkt at hvis vi slår til så skal der noget med i prisen   De har bla et støj hegn liggende (der skulle have været op i baghaven så ikke man hører toget) De har aldrig fået sat det op og følger ikke med i prisen ,,, der er mange ting at handle med

Anmeld

29. oktober 2010

SiLiMiMa

Muffi . skriver:

Hvilket hus ville i vælge ???? http://www.edc.dk/Sag/?Pid=34000147&cid=s01m05

Det på jagtvej kræver nyt tag og vi skal have bygget et anneks før vi flytter ind  

http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?csref=boligsiden&fromsite=boligsiden&sagsnr=4718565&forretningsnr=105612

Vi er sådan i tvivl , vil lige sige der er togbane bagved huset på jagtvej også , området er bare federe på jagtvej ,,,

lad være med at købe noget, i skal bøvle med!!!

det hvide er da perfekt!!! ja, man kan jo ikke se alle detaljer på billederne, men det ser i hvert fald sådan ud

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.