bøh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Lilac

Ja, så vil jeg søreme lige skrive et indlæg igen, efter en meget lang stille-periode fra mig! Måske I blev helt forskrækkede? 

Jeg kan se Kathrine har spurgt til mig, og det er da for skønt!

Jeg har været igennem en lang process med prioriteringer i mit liv, en hård omstrukturering af mig selv som person, for at komme igennem den depressive periode. Det er temmelig personligt, men af de årsager har jeg måtte revurdere alle mine tiltag i livet og afgøre hvad der var godt for mig. 

Jeg har måttet sige farvel til veninder og netop dette har været en årsag til at jeg følte jeg ville værne om mit privatliv. Set i klogskabens lys, var depressionen noget af det bedste der kunne ske, for jeg har langt større livskvalitet nu end tidligere.

Jeg har surfet lidt rundt herinde i dag, og hvor er det dejligt der er mange der er gravide igen (hvilket vi faktisk også pønser på ;-)) og sørme om ikke Trine har fået den smukkeste datter - hvor er det skønt for jer! Det er så fedt at se billeder af jeres dejlige unger, og mon ikke I får et billede inden alt for længe?

Han er jo en stor knægt efterhånden, og han stortrives. Han er i en ny dagpleje, da hans gamle dagplejemor var en striks type, som (når det kom til stykket) slet ikke burde have med børn at gøre, efter min mening. Vi skiftede i august og vores nye dagplejemor er fantastisk! 

Hans sjove påfund for tiden er at sige "tak å mad!", som efter nogle gentagelser bliver til "Taaaaaak åååå maaaaad! - Velboboooom!!" - så altså en højrøstet dreng med de sjoveste udtryk!

Nå, men jeg ville egentlig bare gøre opmærksom på mig selv, og komme med en form for forklaring på min "forsvinden"! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Karo

Hvor er det dejligt at høre fra dig igen

Godt at høre at alt går godt hos jer og held og lykke med projekt baby.

Anmeld

29. oktober 2010

Ida.

Aaargh

Ej forskrækket er nu så meget sagt har heldigvis kunne følge dig lidt på facebook men hvor er det dejligt at have dig tilbage igen - og hvor er det skønt at læse, at en hård periode er mundet ud i, at du har styrket dig selv som person og føler du har fået mere livskvalitet, dét er da fantastisk!!!

Håber at høre (og ikke mindst se ) mere til dig og skønne xxx i fremtiden...

Velkommen tilbage søde!!

Anmeld

29. oktober 2010

Lilac

tak, hvor er I søde 

Jeg fik lige lyst til samle lidt billeder:

Anmeld

29. oktober 2010

Barbamama

Nej hvor DEJLIGT at høre fra dig og hvor skønt at høre at det går dig bedre efter sådan en hård omgang!!!! Og så bliver det da spændende at se om der kommer en ny NS-baby inden længe!

Anmeld

29. oktober 2010

Vingummien

tak, hvor er I søde 

Jeg fik lige lyst til samle lidt billeder:

han er jo skøn som altid.

Dejligt at høre fra dig igen håber vi kommer til at se lidt mere til dig igen. Og er da spændt på at høre mere om mulig baby

Anmeld

29. oktober 2010

sarahb

hvor dejligt at høre fra dig

Og skønt at høre at du er kommet videre og har lavet positive forandringer i dit livDet er jo skønt..

Ihhhh held og lykke med projekt lillebror/søster.. Spændende..
Jeg håber jeg bliver den næste der kan vise billeder af en ny ns baby.

Anmeld

29. oktober 2010

JustAnotherName

Ja, så vil jeg søreme lige skrive et indlæg igen, efter en meget lang stille-periode fra mig! Måske I blev helt forskrækkede? 

Jeg kan se Kathrine har spurgt til mig, og det er da for skønt!

Nå, men jeg ville egentlig bare gøre opmærksom på mig selv, og komme med en form for forklaring på min "forsvinden"! 

HEJ !!! 

Hvor er det da dejligt at høre fra dig igen.
Og selvom du kan fortælle om en meget svær periode, så er det glædeligt at læse, at det også har vist sig at gøre en sund og god forskel i dit liv.

Hvor er xxx bare en KØN dreng. Dejligt lige at se lidt billeder igen.

Og skønt, som sagt, med et livstegn fra dig.

Spændende hvornår mon vi så kan begynde at følge DIG med spirrende igen  ....herhjemme har vi hænderne fulde nok lige for nu! - men man kan da kun blive lidt skruk, når der popper så mange fantastiske babyer og voksende maver frem hele tiden

Håber du får tid og lyst og overskud til at være mere med igen.
Om ikke andet, så er det jo bare rart lige at have hørt fra dig, og vide hvor du står, og at det (trods modgangen) går Jer godt.

Knus herfra 

Anmeld

31. oktober 2010

Vinker

Skøøøønt at høre fra dig og det glæder mig at høre at du har fået det meget bedre med dig selv

Nøj hvor er  blevet stor - han er stadig en rigtig køn dreng!

Ih hvor spændende at I snakker om næste barn. Ser frem til at følge dig til den tid

Anmeld

31. oktober 2010

Milka

BØH!! hej! velkommen tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.