Ja, jeg kunne godt tænke mig at høre om du betragter dig selv som overfladisk? Hvorfor? Hvorfor ikke? Og hvad er overfladisk for dig?
Personligt betragter jeg ikke mig selv som værende overfladisk. Men jeg har da førhen, da jeg var yngre, truffet en del overfladiske "valg" - fx faldet for fyre udelukkende for deres udseende, indtil jeg så har indset at de, oftest, har været nogle rigtige røvhuller. Og jeg er bestemt ikke stolt over at have været sådan. For jeg har altid HADET selv at blive enten valgt fra eller til, udelukkende pga. mit udseende.
Men heldigvis er jeg ikke sådan længere. Jeg ville aldrig bede Jens om at lave om på hans udseende, for jeg elsker ham som han er.
Og for mig er det også meget overfladisk, når man vælger sine veninder ud fra deres udseende, stil eller sociale status. Og sådan har jeg heldigvis aldrig gjort, men kender derimod en del piger som har gjort det, og også som stadig er sådan. Hvilket jeg egentlig finder lidt sørgeligt. For mig er det vigtige ved en veninde at jeg kan stole på hende, at vi snakker godt sammen, at vi kan grine og græde sammen, og at vi har nogle fælles interesser (ikke at vi behøver kunne lide alt det samme, men vi skal ikke være VIDT forskellige). Og så er jeg egentlig ligeglad med om det er en person der bor i en luksuslejlighed, et værelse, et almindeligt hus eller hvor søren hun bor.
DERFOR betragter jeg ikke mig selv som værende overfladisk.... men hvad med jer?
Og tråden er ikke ment som en tråd vi skal rakke hinanden ned i, jeg vil egentlig bare gerne vide hvad I betragter som overfladisk, og om I mener at I selv er det.
Anmeld