Min store Halloween-pige :) + mavefoto (26+6)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Malonde1985

Der er Halloween fest i min datters børnehave idag, og de skulle jo så klædes ud hvis de ville. Syntes det var lidt i overkanten at skulle ud og købe kostume osv,- snart er det jo jul, og det er også pludselig fastelavn. Så jeg besluttede mig for at lave noget selv, og synes faktisk selv resultatet er blevet ok. Dianna er i hvert fald super glad for sin hat . Hvad synes I?

Da vi kom over i børnehaven havde alle de andre stort set de samme købe kjoler på, og synes altså det er lidt fedt når man skiller sig ud af mængden

Mavefoto 26+6 (uge 27) - viiiiildt som tiden flyver afsted!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

eliasogmor

Malonde1985 skriver:

Der er Halloween fest i min datters børnehave idag, og de skulle jo så klædes ud hvis de ville. Syntes det var lidt i overkanten at skulle ud og købe kostume osv,- snart er det jo jul, og det er også pludselig fastelavn. Så jeg besluttede mig for at lave noget selv, og synes faktisk selv resultatet er blevet ok. Dianna er i hvert fald super glad for sin hat . Hvad synes I?

Da vi kom over i børnehaven havde alle de andre stort set de samme købe kjoler på, og synes altså det er lidt fedt når man skiller sig ud af mængden

Mavefoto 26+6 (uge 27) - viiiiildt som tiden flyver afsted!!

sikke stolt, hun ser ud...og fin mave...

Anmeld

29. oktober 2010

B&J

Hun ser super glad og en pige der rigtigt glæder sig...

og sikke en fin baby bule du har dig

Anmeld

29. oktober 2010

DK

Ejj hvor ser hun sød ud! Super fint kostume du har lavet!

Plus rigtig lækker mave!!

Anmeld

29. oktober 2010

Malonde1985

Taaak tøser . Hun var også rigtig stolt!

Og ja maven vokser bare heeeeelt vildt nu!!!

Anmeld

29. oktober 2010

Sofia

Jeg synes hun ser så sød og fin ud. Jeg glæder mig til jeg også kan klæde mit lille barn ud en gang.. hehe. Thumps up for dit overskud, det er langt mere originalt selv at lave kostumet!! 

Anmeld

29. oktober 2010

Malonde1985

Sofia skriver:

Jeg synes hun ser så sød og fin ud. Jeg glæder mig til jeg også kan klæde mit lille barn ud en gang.. hehe. Thumps up for dit overskud, det er langt mere originalt selv at lave kostumet!! 

10000 tak   men puha overskud og overskud - det er der nu ik så meget af  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.