Er lidt forvirret omkring det udflåd?!?! Help

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.286 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Chalala85

Hey girls..

Jeg er en lille smule.. okay meget forvirret omkring det udflåd og ÆL. Så vidt jeg har læst er ens udflåd som æggehvid og elastisk når man har ÆL. Jeg tod en ÆL test igår som er næsten positiv, så regner med den er fuldt positiv idag. MEN mit udflåd er cremet og hvidt og det har jeg læst er når ens ÆL er overstået?!

Jeg har en cyklus på 26 dage og havde min sidste mens første dag d 15/10.

Nogen der har lidt hjælp gemt i ærmet til mig?!

På forhånd tak fordi du gad læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Hej....
Jeg er ikke lige så stærk i dette emne, men ville lige skrive hvad jeg vidste :-)

jeg har hørt at ens temp. ændrer sig, og ens udflåd er "cremet"
Men sæden kan holde i 3 døgn, så der ville jo ikke ske noget ved at prøve i denne tid hvis testen viser positiv....... 

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

Hende med maven :-) skriver:

Hej....
Jeg er ikke lige så stærk i dette emne, men ville lige skrive hvad jeg vidste :-)

jeg har hørt at ens temp. ændrer sig, og ens udflåd er "cremet"
Men sæden kan holde i 3 døgn, så der ville jo ikke ske noget ved at prøve i denne tid hvis testen viser positiv....... 

Jeg synes også det er super svært at finde ud af, for der står lidt forskellige ting på nettet hihi. Vi prøver også derud af.. men synes bare det var lidt underligt hvis jeg får positiv æltest og min udflåd ikke hænger sammen med det

Anmeld

29. oktober 2010

FrkT

Altså nu ved jeg ikke om du har taget ÆL-tests de sidste dage, eller KUN i går? For har du kun taget i går og den var næsten positiv, så kan det også være fordi du HAR haft ÆL.... nogle gange tager det lidt tid for ÆL-testene at blive negative efter ÆL igen.

Der er også den mulighed at der går nogle dage endnu før du får ÆL. Jeg har tit mange "næsten positive" ÆL-tests før en der er helt positiv. Og så kan det "rigtige" udflåd jo stadig nå at komme 

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

FrkT skriver:

Altså nu ved jeg ikke om du har taget ÆL-tests de sidste dage, eller KUN i går? For har du kun taget i går og den var næsten positiv, så kan det også være fordi du HAR haft ÆL.... nogle gange tager det lidt tid for ÆL-testene at blive negative efter ÆL igen.

Der er også den mulighed at der går nogle dage endnu før du får ÆL. Jeg har tit mange "næsten positive" ÆL-tests før en der er helt positiv. Og så kan det "rigtige" udflåd jo stadig nå at komme 

Jeg har taget de sidste 4 dage og først igår var den sådan næsten positiv.. de andre har været klart negative hehe.. måske jeg bare må vente og se om der kommer en fuldt positiv en af de kommende dage og så det udflåd følger trop

Anmeld

29. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Herhjemme kan jeg altid kende hvornår jeg har ÆL. Mit udflåd bliver nærmest som æggehvide... Slimet og gennemsigtig! Også er jeg kronisk liderlig på ÆL-dagen. Egentlig meget smart!! Er fordi når man har ÆL, så udskiller kroppen det samme stof som man gør når man er liderlig. Og det kan jeg SAGTENS mærke.....

Anmeld

29. oktober 2010

FrkT

Chalala85 skriver:

Jeg har taget de sidste 4 dage og først igår var den sådan næsten positiv.. de andre har været klart negative hehe.. måske jeg bare må vente og se om der kommer en fuldt positiv en af de kommende dage og så det udflåd følger trop

Ja nemlig, for det kan jo være at du er en af dem der har ÆL sent.

Jeg har godt nok ÆL på 14. dagen, hvilket jo er meget normalt, men i forhold til min cyklus, som er på 25 dage, så er det jo en sen ÆL. Der burde den jo falde på 11. dagen i stedet for - men det gør den ikke.

Og vil også sige at jeg tit mærker min ÆL, men ikke får en positiv test alligevel (kun næsten positiv), så jeg kan bedre kende det på mit udflåd og på at jeg virkelig mærker det.... og av det gør ondt!

Og så er der jo igen mulighed for at du slet ikke FÅR ÆL... hvilket jeg selvfølgelig ikke håber, og egentlig heller ikke tror, men man ved jo aldrig.

Synes du skal give det et par dage og se om der ikke dukker en positiv test op og det rigtige udflåd.

Anmeld

29. oktober 2010

FrkT

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Herhjemme kan jeg altid kende hvornår jeg har ÆL. Mit udflåd bliver nærmest som æggehvide... Slimet og gennemsigtig! Også er jeg kronisk liderlig på ÆL-dagen. Egentlig meget smart!! Er fordi når man har ÆL, så udskiller kroppen det samme stof som man gør når man er liderlig. Og det kan jeg SAGTENS mærke.....

Århhhh ja, det kan jeg også mærke. Jeg er også konstant liderlig.... og min ÆL falder stort set altid på en lang arbejdsdag, så der er ikke så længe at arbejde på herhjemme.....

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

haha det var da smart :-)

Anmeld

29. oktober 2010

Chalala85

FrkT skriver:

Ja nemlig, for det kan jo være at du er en af dem der har ÆL sent.

Jeg har godt nok ÆL på 14. dagen, hvilket jo er meget normalt, men i forhold til min cyklus, som er på 25 dage, så er det jo en sen ÆL. Der burde den jo falde på 11. dagen i stedet for - men det gør den ikke.

Og vil også sige at jeg tit mærker min ÆL, men ikke får en positiv test alligevel (kun næsten positiv), så jeg kan bedre kende det på mit udflåd og på at jeg virkelig mærker det.... og av det gør ondt!

Og så er der jo igen mulighed for at du slet ikke FÅR ÆL... hvilket jeg selvfølgelig ikke håber, og egentlig heller ikke tror, men man ved jo aldrig.

Synes du skal give det et par dage og se om der ikke dukker en positiv test op og det rigtige udflåd.

Det må jeg nok hellere. Jeg havde mine æl smerter igår som jeg får hver månede.. men der er jo 13 dage til jeg skal have mens så håber virkelig den er der snart ellers har jeg godt nok meget sen ÆL og det er jo ikke altid så godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.