Babyklar skriver:
Heei 
Vi fortalte det den dag jeg stod med en positiv test
venner og veninder får ikke noget afvide før efter uge 12
..
Jeg læste lige dit andet indlæg, nogen gange kommer de tanker også op i mig, og om jeg overhovdet er klar til at skal være mor og om energien er der, og andre dage er jeg bare født klar til det hele
- kan du følge mig? - tror det handler om at tag en dag af gangen, der sker jo så meget med vores kroppe og selvfølgelig ville vores liv blive anderleds når den bette kommer, men tror på ingen måde vi ville fortryde det
tværdigmod..
- og det med at drikke og ryge, det vender man sig hurtigt til at man ikke kan mere, og for mig er jeg bleven ligeglad med ikke at kan de ting . - . for jeg bære på en bebs som er ønsket 
knus
regner også med at mine forældre får det at vide i aften...
2 af mine meget tætte veninder ved det allerede og selvfølgelig min kusine og hendes kæreste, da planerne igår aftes pludselig ændrede sig...
Ja kan 100% følge dig.. det ene øjeblik er jeg lykkelig og det næste tænker jeg på alle de ting jeg ikke må og er nærmest ulykkelig... Nej fortryder på ingen måde, men har alle de tanke som du os beskriver.. rart at føle man ikke er den eneste...
Men vi skal ud og finde et nyt sted at bo osv. inden den lille kommer, og jeg er helt i panik nu, men som kæresten sige der går trods alt knap 8 måneder endnu...
hvordan holder du det hemmeligt for arbejdsgiver osv?
ja er glad for at jeg igår var nede på 2 smøger om dagen.. så bliver det nok ikke så svært, men et 100 % rygestop skræmmer mig da lidt, men alt for bebs, vil ikke skade min lille guldklump...
Anmeld