Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Maja!

Hej allesammen

hvornår fortalte i jeres nærmeste at i skulle være forældre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Dorthe1986

majaTn skriver:

Hej allesammen

Vores familier fik det at vide samme dag som vi fandt ud af det Jeg havde ellers haft planer om at ville vente til der var gået 12 uger, men det kunne jeg slet ikke  Jeg var så også i 8./9. uge da jeg fandt ud af det

Anmeld

29. oktober 2010

Fru.Mäes <3

majaTn skriver:

Hej allesammen

Vi fortalte min forældre og lillesøster det da jeg var 8 uger henne - så kunne vi ikke trække den længere  Og hans familie fik det af vide, nogle uger senere..

Vennerne ventede vi lidt med, til jeg var omkring uge 12 tror jeg...

Krams Rikke

Anmeld

29. oktober 2010

Moar2011

majaTn skriver:

Hej allesammen

Heei

Vi fortalte det den dag jeg stod med en positiv test venner og veninder får ikke noget afvide før efter uge 12 ..

Jeg læste lige dit andet indlæg, nogen gange kommer de tanker også op i mig, og om jeg overhovdet er klar til at skal være mor og om energien er der, og andre dage er jeg bare født klar til det hele - kan du følge mig? - tror det handler om at tag en dag af gangen, der sker jo så meget med vores kroppe og selvfølgelig ville vores liv blive anderleds når den bette kommer, men tror på ingen måde vi ville fortryde det tværdigmod..

- og det med at drikke og ryge, det vender man sig hurtigt til at man ikke kan mere, og for mig er jeg bleven ligeglad med ikke at kan de ting . - . for jeg bære på en bebs som er ønsket

knus

Anmeld

29. oktober 2010

Maja!

Babyklar skriver:

Heei

Vi fortalte det den dag jeg stod med en positiv test venner og veninder får ikke noget afvide før efter uge 12 ..

Jeg læste lige dit andet indlæg, nogen gange kommer de tanker også op i mig, og om jeg overhovdet er klar til at skal være mor og om energien er der, og andre dage er jeg bare født klar til det hele - kan du følge mig? - tror det handler om at tag en dag af gangen, der sker jo så meget med vores kroppe og selvfølgelig ville vores liv blive anderleds når den bette kommer, men tror på ingen måde vi ville fortryde det tværdigmod..

- og det med at drikke og ryge, det vender man sig hurtigt til at man ikke kan mere, og for mig er jeg bleven ligeglad med ikke at kan de ting . - . for jeg bære på en bebs som er ønsket

knus

regner også med at mine forældre får det at vide i aften...

2 af mine meget tætte veninder ved det allerede og selvfølgelig min kusine og hendes kæreste, da planerne igår aftes pludselig ændrede sig...

Ja kan 100% følge dig.. det ene øjeblik er jeg lykkelig og det næste tænker jeg på alle de ting jeg ikke må og er nærmest ulykkelig... Nej fortryder på ingen måde, men har alle de tanke som du os beskriver.. rart at føle man ikke er den eneste...
Men vi skal ud og finde et nyt sted at bo osv. inden den lille kommer, og jeg er helt i panik nu, men som kæresten sige der går trods alt knap 8 måneder endnu...

hvordan holder du det hemmeligt for arbejdsgiver osv?

ja er glad for at jeg igår var nede på 2 smøger om dagen.. så bliver det nok ikke så svært, men et 100 % rygestop skræmmer mig da lidt, men alt for bebs, vil ikke skade min lille guldklump...

Anmeld

29. oktober 2010

Moar2011

regner også med at mine forældre får det at vide i aften...

2 af mine meget tætte veninder ved det allerede og selvfølgelig min kusine og hendes kæreste, da planerne igår aftes pludselig ændrede sig...

Ja kan 100% følge dig.. det ene øjeblik er jeg lykkelig og det næste tænker jeg på alle de ting jeg ikke må og er nærmest ulykkelig... Nej fortryder på ingen måde, men har alle de tanke som du os beskriver.. rart at føle man ikke er den eneste...
Men vi skal ud og finde et nyt sted at bo osv. inden den lille kommer, og jeg er helt i panik nu, men som kæresten sige der går trods alt knap 8 måneder endnu...

hvordan holder du det hemmeligt for arbejdsgiver osv?

ja er glad for at jeg igår var nede på 2 smøger om dagen.. så bliver det nok ikke så svært, men et 100 % rygestop skræmmer mig da lidt, men alt for bebs, vil ikke skade min lille guldklump...

-

Ja lige præcis, og det skræmmer også mig lidt hvordan hele graviditeten ville forløbe osv osv :s - men har hørt det er meget normalt at man får sådan nogen ture ..

- Husk der kan ske meget inden du når uge 12, men tænk altid positiv

- hvorfor skal i finde et andet sted at bo? - vi bor i en 2værelses lejlighed og vi ved ikke om vi når at få noget større ..

Jeg ventede lige et par uger, og så sagde jeg det. - men hvis du kan synes jeg du skal vente med at fortælle det til efter uge 12, det kan jo ske fosteret dør inden . ( ikke for at være en lyse slukker)

jeg holdte med det samme med at ryge, og har ikke røgen siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.