Emil skal måske opereres:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Faith

Den mindste af vores tvillinger er født med hul i hjertet og er blevet fulgt med skanninger siden fødslen. De har hele tiden sagt at de regnede med at hullet vil lukke sig af sig selv, og at der derfor ingenting skal gøres.

Men så havde vi ham til skanning her til morgen og nu var det pludselig en anden besked vi fik. Det ser ikke ud til at hullet lukker sig, og nu vil de ha ham vurderet i Skejby mhp. evt operation. Det er joge godt nok ikke pjattet med!

Begge drenge skal opereres i de nedre regioner når de bliver 6 måneder, pga. at deres urinrør peger nedad, og det synes jeg altså er rigeligt. Fuld narkose og babyer hænger altså bare ikke sammen i min verden.

Nå havde bare lige brug for at læsse af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

FruEllingsen

smillaluna skriver:

Den mindste af vores tvillinger er født med hul i hjertet og er blevet fulgt med skanninger siden fødslen. De har hele tiden sagt at de regnede med at hullet vil lukke sig af sig selv, og at der derfor ingenting skal gøres.

Men så havde vi ham til skanning her til morgen og nu var det pludselig en anden besked vi fik. Det ser ikke ud til at hullet lukker sig, og nu vil de ha ham vurderet i Skejby mhp. evt operation. Det er joge godt nok ikke pjattet med!

Begge drenge skal opereres i de nedre regioner når de bliver 6 måneder, pga. at deres urinrør peger nedad, og det synes jeg altså er rigeligt. Fuld narkose og babyer hænger altså bare ikke sammen i min verden.

Nå havde bare lige brug for at læsse af.

Det var da en træls besked at få. kan godt forstå at du ikke er så pjattet med det. men de ved hvad de laver er skejby, og er rigtig dygtige til det.

Hvornår skal han så til skejby og vuderes.

krydser fingre for at det hele nok skal gå med ham

Anmeld

29. oktober 2010

Faith

Drømmer skriver:

Det var da en træls besked at få. kan godt forstå at du ikke er så pjattet med det. men de ved hvad de laver er skejby, og er rigtig dygtige til det.

Hvornår skal han så til skejby og vuderes.

krydser fingre for at det hele nok skal gå med ham

Ja må da indrømme at det rumsterer lidt i mit hoved.... Vi vil blive indkaldt til undersøgelse på et eller andet tidspunkt.

Synes jo bare Emil er rigtig velfungerende og vi mærker da ingenting til det hul han har i hjertet. Nå men de må jo mene det kan få en betydning, ellers ville de vel ikke overveje at operere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.