Er lige lidt fraværende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
0 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Carina1977

Jeg kommer nok ikke så meget herinde det næste stykke tid. Jeg lider af en voldsom træthed, som jeg har svært ved at komme mig over. Hver gang jeg ligger mig ned glider øjnene i. Det er nok pga. attacket, men kan også sagtens skyldes at jeg får meget afbrudt søvn. Hjemmesygeplejersken kommer kl. 8, 11, 14, 17, 20.30, 00.30 og igen kl. 4.30. Så jeg kan aldrig få sammenhængende søvn desværre. Har lige været ude og prøve på at tisse, men jeg når kun lige til det punkt, hvor man lige skal til at tisse, og så blokerer det. Det er enormt frustrerende og får lige en kæmpe nedtur hver gang. men jeg fortsætter med at forsøge alligevel, måske jeg er heldig at det en dag lykkes. Nu skal man også tænke på at det kun er 3 uger jeg ikke har kunnet tisse. Der er stadig en chance for at det bliver bedre, og man skal sgu bevare håbet.....selvom man nogen gange er på grådens rand. Jeg er en meget stærk person, men sådan noget her, kan få enhver til at bukke under.

Har 7-9-13 heldigvis ikke fået en blærebetændelse endnu. For 2½ år siden, hvor jeg ikke kunne tømme blæren helt, der fik jeg gentagne blærebetændelser pga. jeg skulle bruger kateder. Jeg kunne lige komme over en blærebetændelse og så 3-4 dage efter, var der en ny blærebetændelse. Men sådan er det heldigvis ikke denne her gang. Men jeg er også virkelig omhyggelig med hygiejnen.

Jeg fik ringet op til min fys igår og jeg skal starte op med genoptræning på tirsdag. Jeg ser frem til at komme igang med det. Vil så gerne kunne gå ordentligt igen, og kunne holde til at gå længere end jeg kan nu. Ligenu kan jeg kun gå omkring 5 meter, og så er jeg så smadret at jeg må hvile mig bagefter. Idag er en dum dag....mine ben er så svage, at jeg næsten ikke kan bevæge mig rundt. Men jeg ved at det nok skal blive bedre, det plejer det jo at gøre....men det tager tid. desværre er jeg en af dem, der er meget utålmodig.....ikke en smart egenskab at have i min situation *griner*

Må hellere holde nu, kan ikke ramme de rigtige taster på den bærbare, så det tager dælme lang tid at skrive

Jeg kigger stadig herind, men skriver nok ikke så meget....skal lige have styr på nogle ting først. Men jeg vender frygteligt tilbage, når energien engang bliver bedre igen. Pas nu godt på jer selv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.