Sportsskade på grund af sut.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
0 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

hc=k

Jep jep i troede måske ikke at det var en sportsgren at være mor, men nu kan jeg ellers lige fortælle di noget andet...

Jeg var igår hjemme hos mine forældre for at hygge og spise aftensmad. Mine forældre bor godt 55 km fra mig så der er et godt stykke at kører i bil og derfor kom Kristopher og jeg allerede kl 13.30 for rigtig at kunne få noget ud af dagen.
Vi hyggede rigtig og Kristopher synes det var rigtig sjovt.
Kl ca 16.30 kom min søster, hendes mand og deres 2 børn på 2 år og på 7 måneder. Mens mine forældre lavede mad og min søster lige skulle tisse begyndte hendes datter på 7 måneder at græde og moster her måtte jo komme til undsætning. Jeg tog hende op og forsøgte at trøste hende, men uden helt. Så måtte hun jo have en sut og den gik jeg så på jagt efter.
Sutten lå på sofabordet så det var jo lige til at tage den..... HMMMM ja her er så hvad der skete.
Jeg står med lille Cleo på armen, bukker mig let ned, rækker ud efter sutten, tager den i hånden, giver den lit Cloe og lige i det jeg igen rejser mig op ( skal lige siges at jeg altså ikke havde bøjet ben fordi jeg jo bare lige kunne bukke mig ) Nå men jeg retter mig op og SMASK!!!!!! Min muskel i mit venstre lår bliver fuldstændig blendet. Det føles som om der er en der tager den i hånden og klemmer så hårdt at den bliver klemt ud gennem fingrene. Jeg ahr aldrig prøvet noget som gør så ondt. Eller jo at føde, men det gælder ikke. Jeg har endda brækket hånden under en boksekamp og det gjorde ikke halvt så ondt.
Nå men altså jeg må jeg skynde mig at få afleveret Cleo til hendes far som er kommet ind efter at have røget. Han tager hende og jeg knækker fuldstændig sammen, men da jeg ikke kan bøje miit ben kommer det til at blive en meget ubekvemt stilling.

Det viser sig at jeg har fået en fibersprængning i låret og nu skal jeg holde mig i ro... HMMMMMMM det er næsten en pinlig historie, men ja sådan er det jo..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.