fået rygget en visdoms tand ud. lige et spørgsmål:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Orkide86

Jeg fik rygget en visdoms tand ud i onsdags, så skal lige høre om der er andre der lige har fået det gjort, jeg skulle spise jougurt i nogen dage, men puha jeg er sulten synes ikke man kan blive mæt af det, hvornår begyndte i og spise igen??

Og skyllede i munden med noget?

Hilsen Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Jetjen

Jeg har fået rykket alle mine visdomstænder ud, men har aldrig fået at vide jeg kun skulle spise yoghurt. Så længe jeg sørgede for at skylle efter, og det var bare med vand.

Anmeld

29. oktober 2010

*Sofie*

Jeg fik opereret to visdomstænder ud i sommer.
Tro godt du må begynde at spise 'rigtigt' nu. Du skal bare passe på med mad der kan sætte sig fast i hullet.
Jeg skyllede munden med lunkent vand eller saltvand.

Anmeld

29. oktober 2010

Orkide86

*Sofie* skriver:

Jeg fik opereret to visdomstænder ud i sommer.
Tro godt du må begynde at spise 'rigtigt' nu. Du skal bare passe på med mad der kan sætte sig fast i hullet.
Jeg skyllede munden med lunkent vand eller saltvand.

Okay lyder godt. er ved blive sindsyg af jougurt.. er bare bange for der skulle sætte sig noget i hullet og så det vokser sammen og så går noget betændelse i..

Anmeld

29. oktober 2010

Orkide86

Jetjen skriver:

Jeg har fået rykket alle mine visdomstænder ud, men har aldrig fået at vide jeg kun skulle spise yoghurt. Så længe jeg sørgede for at skylle efter, og det var bare med vand.

Okay så kan jeg vel godt prøve og spise lidt. var du hævet der hvor den er rykket ud?

Anmeld

29. oktober 2010

*Sofie*

Mirjam123 skriver:

Okay lyder godt. er ved blive sindsyg af jougurt.. er bare bange for der skulle sætte sig noget i hullet og så det vokser sammen og så går noget betændelse i..

Det kan jeg godt forstå! Jeg var selv hunderæd for at der skulle sætte sig noget fast nede i hullet. Jeg fik en sprøjte med hjem, med en laaang rundet 'kanyle'. Den kunne jeg stikke ned i hullet og skylle med. Det gjorde jeg i lang tid efter hvert måltid.

Anmeld

29. oktober 2010

Jetjen

Mirjam123 skriver:

Okay så kan jeg vel godt prøve og spise lidt. var du hævet der hvor den er rykket ud?

Ved den ene var jeg. Tog også sindsygt lang tid om at gro sammen og var noget smertefuld. Men de andre tre gik fint. Kan godt forstå du er ved at blive træt af yoghurt. Mætter da overhovedet ingenting... Så jeg synes du skal spise noget ordentligt føde, hvis du kan tygge. Bare husk at skylle ordentligt efter så tror jeg ikke der sker noget ved det..

Anmeld

29. oktober 2010

millesofie

Mirjam123 skriver:

Jeg fik rygget en visdoms tand ud i onsdags, så skal lige høre om der er andre der lige har fået det gjort, jeg skulle spise jougurt i nogen dage, men puha jeg er sulten synes ikke man kan blive mæt af det, hvornår begyndte i og spise igen??

Og skyllede i munden med noget?

Hilsen Mirjam

da jeg fik mine ud levede jeg af drikke yougurt i et par dage men jeg har aldrig været god til at over holde noget som helst så tror der gik to dage

men jeg købte en klorhexidin (staves) til munden på apoteket og skullede mund i det indtil jeg kunne mærke at det var helet og fint igen der nede

Anmeld

29. oktober 2010

Orkide86

Fisenberg skriver:

da jeg fik mine ud levede jeg af drikke yougurt i et par dage men jeg har aldrig været god til at over holde noget som helst så tror der gik to dage

men jeg købte en klorhexidin (staves) til munden på apoteket og skullede mund i det indtil jeg kunne mærke at det var helet og fint igen der nede

Osse det jeg overvejer at købe så jeg er sikker på munden er ren

Anmeld

29. oktober 2010

Orkide86

Jetjen skriver:

Ved den ene var jeg. Tog også sindsygt lang tid om at gro sammen og var noget smertefuld. Men de andre tre gik fint. Kan godt forstå du er ved at blive træt af yoghurt. Mætter da overhovedet ingenting... Så jeg synes du skal spise noget ordentligt føde, hvis du kan tygge. Bare husk at skylle ordentligt efter så tror jeg ikke der sker noget ved det..

Det vil jeg prøve Ja jeg er noget hævet kan jeg mærke, men gør ikke rigtig ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.