Mad inden sovetid-hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

>>Carina<<

Min søn der fylder 1 år på tirsdag har i de sidste mdr vågnet om natten (nogen gange flere gange) og sutten er ik nok. Han er ked indtil han dåren portion vælling. Og så sover han igen. Han spiser godt til aftensmad kl 18/18.30 og så får han 200 ml vælling kl 19.30/20 til at sove på. Men det er åbenbart ik nok.

Hvad gir I med børn på hans alder der sover igennem???
Har brug for råd!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

mor-til-vanessa

min datter er knap 11 mdr og hun får bare en flaske mælk inden hun kommer i seng ved halv syv tiden. hun kan godt vågne en gang imellem og skal have sutten.

spiser han nok i løbet af dagen??

måske fordi han får så meget mælk i løbet af natten, spiser han ikke no om dagen og er derfor sulten om natten!?

Anmeld

29. oktober 2010

>>Carina<<

mor-til-vanessa skriver:

min datter er knap 11 mdr og hun får bare en flaske mælk inden hun kommer i seng ved halv syv tiden. hun kan godt vågne en gang imellem og skal have sutten.

spiser han nok i løbet af dagen??

måske fordi han får så meget mælk i løbet af natten, spiser han ikke no om dagen og er derfor sulten om natten!?

Han får ik mælk mere (jo sødmælk til maden) og spiser godt både hjemme og i vuggestuen. Mon han bare er en meget sulten dreng!?

Anmeld

29. oktober 2010

Ace

Hopper lige med på tråden, har præcis samme problem med min søn på 14 mdr.

Anmeld

29. oktober 2010

NatasjaL

Det da træls han vågner om natten :-(

Her sover begge unger kl 20, Victoria 2 år, bliver taget op kl 7, Sebastian 5 måneder, sover til kl 9, og han får kun nan 1 - 200 ml lige inden han skal i seng. Han begyndte at vågne om natten i en uges tid, så begyndte vi på grød, så var der ingenting! :-)

Anmeld

29. oktober 2010

mor-til-vanessa

Carina1984 skriver:

Han får ik mælk mere (jo sødmælk til maden) og spiser godt både hjemme og i vuggestuen. Mon han bare er en meget sulten dreng!?

ja det kunne godt lyde sådan. mm har desværre ikke så mange råd

Anmeld

29. oktober 2010

serinasmor

hejsa

er han begydt at gå?

Jeg fik at vide af en dagplejemor i legestuen at hvis de små pus ikke er begyndt at gå når de fylder et år kan det godt have indflydelse på deres soverutiner ... måske får han ikke brændt krudt nok af ... prøv at tumle med ham så meget som overhovedet muligt i løbet af dagen/ når i kommer hjem fra arbejde og institution.. nok helst inden aftensmadstid ... eller nok i hvert fald kun indtil en time før godnat så han kan falde ned i gear igen ...

ved ikke om det kan være det .. men det var da en mulighed

held og lykke med det

serinasmor

Anmeld

29. oktober 2010

Pikku Myy

Jeg har også en meget sulten dreng, og da han var et år+/- fik han en portion havregrød inden han skulle i seng. Han har aldrig ville tage flaske, så det var den eneste mulighed vi havde for lige at fylde maven inden han skulle sove. Vi havde aldrig problemer med maven, men jeg kan forstå at nogen børn kan have problemer med at sove med en fuld mave, så jeg ved ikke om det kan være en løsning for jer.

Ellers synes jeg serinasmor's forslag om masser af fysisk udfoldelse også er en god idé.

Anmeld

29. oktober 2010

>>Carina<<

serinasmor skriver:

hejsa

er han begydt at gå?

Jeg fik at vide af en dagplejemor i legestuen at hvis de små pus ikke er begyndt at gå når de fylder et år kan det godt have indflydelse på deres soverutiner ... måske får han ikke brændt krudt nok af ... prøv at tumle med ham så meget som overhovedet muligt i løbet af dagen/ når i kommer hjem fra arbejde og institution.. nok helst inden aftensmadstid ... eller nok i hvert fald kun indtil en time før godnat så han kan falde ned i gear igen ...

ved ikke om det kan være det .. men det var da en mulighed

held og lykke med det

serinasmor

Det vil jeg prøve han går ik men kravler på livet løs

Anmeld

29. oktober 2010

Tulle28

NatasjaL skriver:

Det da træls han vågner om natten :-(

Her sover begge unger kl 20, Victoria 2 år, bliver taget op kl 7, Sebastian 5 måneder, sover til kl 9, og han får kun nan 1 - 200 ml lige inden han skal i seng. Han begyndte at vågne om natten i en uges tid, så begyndte vi på grød, så var der ingenting! :-)

SCHYYYYY!!! Jeg kan ikke tåle at høre det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.