Hvordan syntes du jeg er pænest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

A&F

Den brune farve klæder dig, og fremhæver dine smukke øjne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Vingummien

Kageteenageren skriver:

Det er egentlig også det jeg bedst kan lide... Troede aldrig jeg skulle sige det, men har haft 5 forskellige hårfarver på 6 måneder, så nu er jeg ved at være træt af det

Men jeg elsker sttadigvæk også krøllerne! Wee... De var simpelthen så lækre, selvom de ødelagde mit hår

Lyst med krøller? Det kunne også være pænt. Men lyst falder mest naturligt til dig. Det mørke er også pænt, men ikke naturligt nok til dig

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

Kageteenageren skriver:

Jeg er lidt i et dilemma! Hader min nuværende hårfarve, og vil gerne skifte over til noget nyt, men hvad syntes du er flottest til mig?

Billed 1: Lyst hår

Billed 2 + 3: Mørkt hår og krøller

Billed 4: Sort hår

Billed 5: Lyse striber

Billed 6: Rødt hår

Billed 7: Nuværende med udgroninger

Og forklar gerne hvad du mener og hvorfor!

Synes klart det lyse hår, og den frisure er rigtig flot til dog, men også det billede hvor du har striber i, er rigtig flot, det er på en delt 1 plads, og 2 pladsen er her, det sorte/helt mørke hår

Anmeld

29. oktober 2010

Manakauapo

Ej hvor er det dejligt, at høre folks meninger  Tak

Anmeld

29. oktober 2010

Tulle28

Jeg synes helt klart du er pænest med lyst hår - synes det passer bedst til din hud- og øjenfarve:-) Synes det er lidt for "hårdt" til dig med det mørke...

Anmeld

29. oktober 2010

FrkT

Synes helt klart mørkt hår med krøller er pænest til dig. Men generelt mørkt hår er pænest til dig - rødt er dog også pænt. Men lyst hår er bestemt ikke pænt til dig.... så jeg synes klart du skal holde dig til det mørke hår  Specielt med krøller!

Anmeld

29. oktober 2010

sarahb

mørkt hår og krøller.
Men helt sikkert er det også fordi der er makeup og nysat hår...

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes du er pænest på billede 2 og 3, men jeg tror det til dels skyldes at du der har gjort mere ud af makeuppen, og det synes jeg klæder dig - du ser friskere og mere fræk ud.

Anmeld

29. oktober 2010

JustAnotherName

Billede 2 og 3....der er MEGET mere liv i dig (og gjort noget) på dé to fotos 

Anmeld

29. oktober 2010

isimaven

jeg stemmer helt sikkert for mørkt med krøller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.