VILDT VEJR....+ Hva laver i pt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. august 2008

H+S Skjolgborg.

Her blæser,lyner og regner det bare for vildt... sidder helt alene hjemme dog sover min søn.... manden er på arbejde... er dog lidt bange men tæller da og hygger med com,lys,kaffe og tv i baggrunden...
Hva laver i pt????...
;)(L)8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Bastian

Her er det knap så vildt. Ja det lyner og tordner, men det regner ikke ret meget lige pt. Jeg elsker tordenvejr, ja det er nærmest hyggeligt! Så jeg sidder her i sofaen med min bærbar og tjekker op på Facebooken og baby.dk :-) samtidig med at jeg småkigger Vild med Mary.

Anmeld

7. august 2008

Bastian

Lige som jeg skrev det sidste, er vores parabol "frosset" pga uvejret...

Anmeld

7. august 2008

Bastian

Og to minutter senere igen åbnede himlen sig og vandet vælter ned :-)

Anmeld

7. august 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]Bastian skriver:[/småt][/f] Her er det knap så vildt. Ja det lyner og tordner, men det regner ikke ret meget lige pt. Jeg elsker tordenvejr, ja det er nærmest hyggeligt! Så jeg sidder her i sofaen med min bærbar og tjekker op på Facebooken og baby.dk :-) samtidig med at jeg småkigger Vild med Mary.[/citat] Soper elsker det også dog lidt bange men har stået tæt på en kæreste engang hvor det slå ned i et træ der ramte ham ikke et stort træ.. :'(

Anmeld

8. august 2008

MorCamilla

Jeg tror ikke det har været så grimt vejr her hvor jeg bor i nat.. Men jeg er en af dem der synes at lyn og torden vejr er hyggeligt... :)

Anmeld

8. august 2008

3rollinger

Jeg har det ligesom dig Camilla, jeg synes ogsaa lyn og torden er superhyggeligt, saa laenge jeg sidder indendoers :)

Men jeg kan ikke klage. Jeg har 35º og ligger i swimmingpoolen hver eftermiddag med ungerne. Okay, det er loegn. Jeg ligger nu ikke saerlig meget ned. Men sidder paa kanten mens ungerne fiser og farer rundt i boernpoolen.

Men vores problem om natten er bare at der er over 30º i vores lejlighed og det er skisme ikke nemt at sove.

Knus
Trine

Anmeld

8. august 2008

rlyn

Det har heller ikke været så voldsomt vejr her. Kan nu godt se der har regnet i nat.

Jeg er nu én af dem som elsker lyn og torden.
Næste år får vi en dejlig stor altan, og noget af det jeg faktisk glæder mig til er, at sidde derude når der er uvejr og kigge på det :)

Trine: Det lyder superskønt, men puha...godt det ikke er mig, der skal sove i den varme om natten. Det er træls nok når det herhjemme er tropenætter - og det er jo kun lige over 20 grader :)

Knus
Rikke

Anmeld

8. august 2008

H+S Skjolgborg.

Trine Spanien skriver:

Jeg har det ligesom dig Camilla, jeg synes ogsaa lyn og torden er superhyggeligt, saa laenge jeg sidder indendoers :)

Men jeg kan ikke klage. Jeg har 35º og ligger i swimmingpoolen hver eftermiddag med ungerne. Okay, det er loegn. Jeg ligger nu ikke saerlig meget ned. Men sidder paa kanten mens ungerne fiser og farer rundt i boernpoolen.

Men vores problem om natten er bare at der er over 30º i vores lejlighed og det er skisme ikke nemt at sove.

Knus
Trine

Pyhaaaa jeg kan heller ikke sov når det er så varmt...Men ellers lyder det første lækkert nok:D

Anmeld

8. august 2008

Janep

Her hos os har det os været ret slemt...

Mormalt er jeg os en af dem der sys det er hyggeligt når det tordner, men i nat var det så tæt på at vores rele slog fra, så sys jeg det var knap så hyggeligt :(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.