Skriver lige som anonym da jeg ikke lige kan oversku alt det der sker pt i vores hjem, og syntes ikke alle skal vide hvem jeg er. Nogle af jer herinde på NS ved nok godt hvem jeg er.
Min dreng skal have psykolog. Troede at hans vuggestue havde glemt alt om dette og var kommet videre ud over det.
Men nej, i tirsdags fik jeg beskeden at de vil have en psykolog på ham. På onsdag skal jeg til samtale i vuggestuen og se de papire som de skriver om ham, og så sender de det afsted.
Det såre mig rigtig meget, for mig er han en så glad dreng med meget krudt i numsen, en rigtig dreng. Syntes at de måske har set sig lidt surt på ham. Har fået af vide af en anden pædagog at ham og nogle af de andre store er lige gode om at være voldsom. Så hvorfor skal han gøres speciel.
Han slår osv. Jeg ved at det er når han er træt og min egen psykolog mener at det er fordi de over stimulere ham.
Jeg er så bange for at hvis de først starter at det ikke vil slippe ham igen, og at han resten af sin barndom vil ses som et problem barn. Og det er han ikke. Han er faktisk meget nem, og tager alt som en leg. Ja bare nem, da jeg flyttede fra hans far var der intet, han tog det bare så pænt.
Har selv en masse jeg desværre går og tumler med, og det her var bare lige prikken over i'et. Er glad for at jeg har støtte forskellige steder fra i form af psykolog som kan give gode råd. Og familie og kæreste der heller ikke kan se at det skulle være nødvendigt.
Min lille dreng skal bare ikke gøres til et problem barn.
Ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her indlæg, ud over at komme ud med det. Det går mig meget på 
Anmeld