Min dejlige mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. august 2008

Lullaby

Idag er det Mathias' og min 3 års bryllupsdag. Vi var enige om at det ikke skulle fejres da vi er rimelig flade i denne måned da vi skal til Tyrkiet i næste uge. Vi tager så ud til min svigermor for at spise aftensmad og hygge da min mand overrasker mig med 3 langstilkede roser, en mp3 afspiller som jeg længe har ønsket mig og min svigermor skal passe Yazmin og Izabella imens vi tager ud og spise og i biografen. Det viser sig at han har planlagt det i flere måneder... er han ikke dejlig? (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

M&F&C

Det må man sige :)
- der er ikke noget bedre når man får overraskelser! Håber i havde en super dejlig aften. Og tillykke med 3-års dagen !! :)

- Malene

Anmeld

7. august 2008

moniquesmor

årh hvor er han sød..
tillykke med 3års dagen
håber i hygge jer rigtigt meget..(L)

Anmeld

7. august 2008

Stumpen

Åhr, sådan en overraskelse kunne jeg også godt klare lige nu :)
Men så glæder jeg mig over at det overgår dig at have sådan en betænksom mand.... :D

Anmeld

7. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Stort tillykke med dagen. :P

Anmeld

7. august 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]Anja Nørreslet skriver:[/småt][/f] Idag er det Mathias' og min 3 års bryllupsdag. Vi var enige om at det ikke skulle fejres da vi er rimelig flade i denne måned da vi skal til Tyrkiet i næste uge. Vi tager så ud til min svigermor for at spise aftensmad og hygge da min mand overrasker mig med 3 langstilkede roser, en mp3 afspiller som jeg længe har ønsket mig og min svigermor skal passe Yazmin og Izabella imens vi tager ud og spise og i biografen. Det viser sig at han har planlagt det i flere måneder... er han ikke dejlig? (L)[/citat] EJJJJJJJJ skøntttt... *SS* vi har lige holdt 1 års dag den 27/7 steen gav mig en scooter og en ring jeg send ham i går blomster og tog da lige røven på ham da han tog røven på mig da vi have aftalt ingen gave men hus skulle laves... bisse mand.... men i går tog jeg ben væk under ham og han græd af glæde hans eks igellem 13 år har aldrig gjodt sådan nået ja og meget andt*SF*... Super dejlig mand du har dig der... dejligt... TILLYKKE OG FORSAT GOD NAT *GF* NATNAT... knus fra henriette

Anmeld

7. august 2008

charlottekri

tillykke med det og øv, bare det var mig ;)

Anmeld

8. august 2008

MorCamilla

Tillykke med de 3 år... :) Hvor er det sødt af ham... :) Jeg håber at I havde en rigtig hyggelig aften...

Anmeld

8. august 2008

twinboys

Stort tillykke og ihhh hvor er han omsorgsfuld og kærlig din mand... Hold godt fast i ham :)

Håbede i fik noget godt at spise og at filmen var god...

Hvad var i inde og se???

Rigtig god weekend...:)

Majbritt

Anmeld

8. august 2008

rlyn

Skønne mand du har dig der :)

Håber I havde en dejlig aften - og stort tillykke med dagen.

Knus
Rikke (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.