Lille opdatering :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

2721

Vi er nu så småt startet på mor-barn centret.
Og vi har ikke fået andet end ros
Vores dreng ER alderssvarende og de mener helt sikkert at vi ER gode, kærlige og omsorgsfulde der ser vores barn
De kom endda med den udtaleslse at nu skulle de bare overtale kommunen om det samme
Er så lykkelig!!!
Håber blot på at de fortsætter med at sige det resten af de 14 dage vi blir vuderet i
Nå men det var lidt nyt fra mig

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Jibbe

Det lyder skønt. De kan også de jer noget oftere og de St det bare var nervøsitet som gjorde dig usikker. Krydser fingre for jer!

Anmeld

28. oktober 2010

Leonora

2606peanut skriver:

Vores dreng ER alderssvarende og de mener helt sikkert at vi ER gode, kærlige og omsorgsfulde der ser vores barn
De kom endda med den udtaleslse at nu skulle de bare overtale kommunen om det samme
Er så lykkelig!!!
Håber blot på at de fortsætter med at sige det resten af de 14 dage vi blir vuderet i

Knus

Ihhh hvor er det bare dejligt...og selvfølgelig er i gode forældre...synes det er super sejt at i har taget imod tilbuddet...

Anmeld

28. oktober 2010

2721

Jibbe skriver:

Det lyder skønt. De kan også de jer noget oftere og de St det bare var nervøsitet som gjorde dig usikker. Krydser fingre for jer!

Tak

Anmeld

28. oktober 2010

2721

Leonora skriver:

Ihhh hvor er det bare dejligt...og selvfølgelig er i gode forældre...synes det er super sejt at i har taget imod tilbuddet...

Tak

Anmeld

28. oktober 2010

Risen

2606peanut skriver:

Er så lykkelig!!!

Knus

Fantastisk søde! Sådan vis dem du kan! 

Anmeld

28. oktober 2010

2721

Risen skriver:

Fantastisk søde! Sådan vis dem du kan! 

Tak Jeg gør også mit bedste. Der er allerede skåret ned i hvor meget i skal være der, så jeg kan have et liv ved siden af så fedt. His du stadig har lyst til at ses og lille Clara har det bedre må i snart finde en dag
Knus

Anmeld

28. oktober 2010

Risen

2606peanut skriver:

Tak Jeg gør også mit bedste. Der er allerede skåret ned i hvor meget i skal være der, så jeg kan have et liv ved siden af så fedt. His du stadig har lyst til at ses og lille Clara har det bedre må i snart finde en dag
Knus

Det vil vi i hvert fald. Hvor ligger det mor/barn hjem henne? 

Anmeld

28. oktober 2010

2721

Risen skriver:

Det vil vi i hvert fald. Hvor ligger det mor/barn hjem henne? 

Klausdalsbro. Men vi er der heldigvis kun 4 timer 5 dage om ugen

Anmeld

28. oktober 2010

Risen

2606peanut skriver:

Klausdalsbro. Men vi er der heldigvis kun 4 timer 5 dage om ugen

okay det ved jeg slet ikke hvor er henne?  Men dejligt det er så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.