Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

camillakrath

Hej piger,

nu har jeg simpelthen brug for et råd

Jeg er nu i 13 uge og har taget halvandet kg på. (1,6). Jeg vejede 47 og altså 48,6 nu. Er det en stor vægtstigning?

Jeg har allerede fået n stor mave og kan ikke passe mit tøj. Er det normalt? Eller spiser jeg for usundt?

Jeg tillader mig selv at spise et stk chokolade eller et stk kage når jeg har lyst. Men spiser til gengæld MANGE grøntsager og meget frugt.

Er lidt frustreret. For nogen har jo næsten ingen mave. Det skal siges at jeg kun er 1,55 høj.

KNus camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

LRJ

camillakrath skriver:

Hej piger,

nu har jeg simpelthen brug for et råd

Jeg er nu i 13 uge og har taget halvandet kg på. (1,6). Jeg vejede 47 og altså 48,6 nu. Er det en stor vægtstigning?

Jeg har allerede fået n stor mave og kan ikke passe mit tøj. Er det normalt? Eller spiser jeg for usundt?

Jeg tillader mig selv at spise et stk chokolade eller et stk kage når jeg har lyst. Men spiser til gengæld MANGE grøntsager og meget frugt.

Er lidt frustreret. For nogen har jo næsten ingen mave. Det skal siges at jeg kun er 1,55 høj.

KNus camilla

Overhovedet ikk

det er først meget når du tager over 3 kg på i ugen eller når JM siger du tager for hurtigt på Men det er kun vist du har gravidittetsbetinget sykkersyge  

så forsæt du bare med at spise hva du plejer

Anmeld

28. oktober 2010

camillakrath

Lone H. skriver:

Overhovedet ikk

det er først meget når du tager over 3 kg på i ugen eller når JM siger du tager for hurtigt på Men det er kun vist du har gravidittetsbetinget sykkersyge  

så forsæt du bare med at spise hva du plejer

Jeg har nemlig ikke haft jordmoder endnu. Det kommer lige efter scanning. Jeg er bare så spændt eller nervøs. For synes jeg er vokset mega hurtigt på det sidste. ALtså kun maven.

Anmeld

28. oktober 2010

LRJ

camillakrath skriver:

Jeg har nemlig ikke haft jordmoder endnu. Det kommer lige efter scanning. Jeg er bare så spændt eller nervøs. For synes jeg er vokset mega hurtigt på det sidste. ALtså kun maven.

Det er normalt Maven vokser jo rigtigt meget  

Anmeld

28. oktober 2010

camillakrath

Lone H. skriver:

Det er normalt Maven vokser jo rigtigt meget  

Ja, og måske vokser jeg bare meget i starten?

Føler mig bare unormal når jeg ser andres billeder fra fx uge 12, hvor man næsten ikke kan se det på dem.

Anmeld

28. oktober 2010

LRJ

camillakrath skriver:

Ja, og måske vokser jeg bare meget i starten?

Føler mig bare unormal når jeg ser andres billeder fra fx uge 12, hvor man næsten ikke kan se det på dem.

kender en hun tog på i starten til uge 18 og der voksede maven bare derefter jeg havde ingen mave før uge 20 men jeg tog 40 kg på og havde KÆMPE mave tilsidst  

bare vær glad for du ser gravid ud du lyder jo os mega tynd  

Anmeld

28. oktober 2010

camillakrath

Jamen altså jeg er ikke sådan vildt tyndt. Har bare bitte små knogler og sådan

Men tror jeg vil følge dit råd - og bare glæde mig over mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.