amerikansk olie emnet igen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Magsen

..er der nogen af jer herinde der har taget det??? hvis ja, hvor meget? og hvor længe varede det før det virkede??

Maggie 40+3 (snart 4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Magsen

ingen??

desperat efter svar

Anmeld

28. oktober 2010

morx4

Maggieh skriver:

..er der nogen af jer herinde der har taget det??? hvis ja, hvor meget? og hvor længe varede det før det virkede??

Maggie 40+3 (snart 4)

det er noget fis og hombuk, og smager rædselsfuldt!!!

noget der virker er indisk fødestilling!!  jeg taler af egne erfaringer, og har prøvet ALT, men kun den indiske fødestilling fik sat gang i fødselsdagen. jeg tror jeg lavede den en 4 gange i løbet af 2 dage så gik vandet om natten/morgenen på dag 3 og princessen kom om eftermiddagen. :-)

prøv at google den

Anmeld

28. oktober 2010

Magsen

morx4 skriver:

det er noget fis og hombuk, og smager rædselsfuldt!!!

noget der virker er indisk fødestilling!!  jeg taler af egne erfaringer, og har prøvet ALT, men kun den indiske fødestilling fik sat gang i fødselsdagen. jeg tror jeg lavede den en 4 gange i løbet af 2 dage så gik vandet om natten/morgenen på dag 3 og princessen kom om eftermiddagen. :-)

prøv at google den

har lige prøvet at tage det, altså der sker bare ingenting overhovedet ikke engang dårlig mave? hvor meget tog du? synes ellers ikke det smager så dårligt som forventet ..

men har også prøvet indisk fødestilling, det gjorde bare ingenting for mig.. på hvilken måde gjorde du? man finder ikke særlig meget om det på google ..

'ret mange spørgsmål, sorry'

Anmeld

28. oktober 2010

morx4

Maggieh skriver:

har lige prøvet at tage det, altså der sker bare ingenting overhovedet ikke engang dårlig mave? hvor meget tog du? synes ellers ikke det smager så dårligt som forventet ..

men har også prøvet indisk fødestilling, det gjorde bare ingenting for mig.. på hvilken måde gjorde du? man finder ikke særlig meget om det på google ..

'ret mange spørgsmål, sorry'

pyt med det! :-D det er jo sådan man lærer.

indisk fødestilling:

stil dig med let sprete ben et sted hvor du kan hænge lidt, i feks en dør.

bøj benene men LAD HÆLENE BLIVE I GULVET!!!!!

pust dybt ud når du glider ned i knæ, og præs let. bliv hængene så længe du overhoved kan holde det ud, og så op igen og gå nogle 100 meter.. gentagelse her efter.

på et tidspunkt kan du ligesom mærke at barnet glider ned.

mit vand gik om natten mellem dag 2 og 3 af disse øvelser. og vi holdte vores dejlige datter i armene om aftenen på dag 3.

mvh Marie -mor til 4

Anmeld

28. oktober 2010

Magsen

morx4 skriver:

pyt med det! :-D det er jo sådan man lærer.

indisk fødestilling:

stil dig med let sprete ben et sted hvor du kan hænge lidt, i feks en dør.

bøj benene men LAD HÆLENE BLIVE I GULVET!!!!!

pust dybt ud når du glider ned i knæ, og præs let. bliv hængene så længe du overhoved kan holde det ud, og så op igen og gå nogle 100 meter.. gentagelse her efter.

på et tidspunkt kan du ligesom mærke at barnet glider ned.

mit vand gik om natten mellem dag 2 og 3 af disse øvelser. og vi holdte vores dejlige datter i armene om aftenen på dag 3.

mvh Marie -mor til 4

hmm, okej det så nogenlunde det samme som jeg gjorde og det virkede ikke .. hmm

synes det er mega underligt at den amr. olie slet ikke har nogen effekt på nogen måde

men tak

Anmeld

28. oktober 2010

morx4

Maggieh skriver:

hmm, okej det så nogenlunde det samme som jeg gjorde og det virkede ikke .. hmm

synes det er mega underligt at den amr. olie slet ikke har nogen effekt på nogen måde

men tak

amerikansk olie virker ikke da det irritere dine tarme, og da det jo ikke er der barnet er kan det ikke sette noget i gang.. :-D

den indiske virker, men du skal gøre den ofte :-)

Anmeld

28. oktober 2010

Magsen

morx4 skriver:

amerikansk olie virker ikke da det irritere dine tarme, og da det jo ikke er der barnet er kan det ikke sette noget i gang.. :-D

den indiske virker, men du skal gøre den ofte :-)

..det skulle da i det mindste give dårlig mave har jeg hørt, det gør det ikke engang heh ..

huff det tror jeg slet ikke jeg kan klare med alle mine ekstra kg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.