Babyshower for min veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

A&F

Hej

Mine veninder og jeg vil gerne overraske en af  vores veninder, som snart skal føde. Vi vil gerne holde babyshower. Derfor vil jeg gerne spørge jer piger om, I har nogle forslag til dette og om I har erfaringer?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

MortilTheodor

Mine veninder/svigerinder, mor og svigermor overraskede mig med babyshower en lille måneds tid inden termin -

De dukkede op til kaffe og medbragte ALT! Kaffe, te, kage osv.

De havde også sørget for aftensmad!

Selskabslege kunne være - smagsprøver på diverse babymos, grød, hvor jeg så som den gravide skulle lave blindtest og gætte smagsvarianter - en MEGET blandet oplevelse

Derudover havde de lavet en "tips"kupon, hvor alle skulle gætte på, hvad baby fik fra hver af forældrene - eks. øjne, ører, humør, intelligens, sangstemme...og så var de "rigtige" svar, det jeg svarede! Der var så en lille præmie til vinderen. (jeg har iøvrigt gemt disse kuponer til juniors scrapbog!)

Derudover havde de alle en lille gave med, som relaterede til en oplevelse, jeg havde haft med hver især, som de så også fortalte om 

Jeg havde en rigtig dejlig dag, og det er jeg sikker på din veninde også vil få! God fornøjelse med planlægningen

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

A&F skriver:

Hej

Mine veninder og jeg vil gerne overraske en af  vores veninder, som snart skal føde. Vi vil gerne holde babyshower. Derfor vil jeg gerne spørge jer piger om, I har nogle forslag tildin dette og om I har erfaringer?

På forhånd tak

hmm kender desværre ikke rigtig til det, har aldrig hørt om nogle som har holdt sådan noget, troede mere det var i USA man gjorde den slags, så kan desværre ikke hjælpe, men håber i får holdt noget helt specielt for din veninde

Anmeld

28. oktober 2010

A&F

Auner83 skriver:

Mine veninder/svigerinder, mor og svigermor overraskede mig med babyshower en lille måneds tid inden termin -

De dukkede op til kaffe og medbragte ALT! Kaffe, te, kage osv.

De havde også sørget for aftensmad!

Selskabslege kunne være - smagsprøver på diverse babymos, grød, hvor jeg så som den gravide skulle lave blindtest og gætte smagsvarianter - en MEGET blandet oplevelse

Derudover havde de lavet en "tips"kupon, hvor alle skulle gætte på, hvad baby fik fra hver af forældrene - eks. øjne, ører, humør, intelligens, sangstemme...og så var de "rigtige" svar, det jeg svarede! Der var så en lille præmie til vinderen. (jeg har iøvrigt gemt disse kuponer til juniors scrapbog!)

Derudover havde de alle en lille gave med, som relaterede til en oplevelse, jeg havde haft med hver især, som de så også fortalte om 

Jeg havde en rigtig dejlig dag, og det er jeg sikker på din veninde også vil få! God fornøjelse med planlægningen

Eeej hvor lyder det bare godt. Klart det var en dejlig dag. Jeg vil havde ideen i mente, mange tak

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

www.babyshower.dk

Have fun

Anmeld

28. oktober 2010

A&F

Maja84 skriver:

hmm kender desværre ikke rigtig til det, har aldrig hørt om nogle som har holdt sådan noget, troede mere det var i USA man gjorde den slags, så kan desværre ikke hjælpe, men håber i får holdt noget helt specielt for din veninde

Ja det er rigtigt, det hører mere til den amerikanske kultur.

Joo tak

Anmeld

28. oktober 2010

A&F

Caroline86 skriver:

www.babyshower.dk

Have fun

Uuh 1000 tak, tjekker siden ud nu, tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.