vending af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

henh01

quar20 skriver:

Ja da du ringer da bare kl. 8  - Du skal ihvertfald ikke gå og have ondt i maven over at tænke over de ting..!!

Ja håber også de vælger at sætte mig igang for nu har jeg døjet med alt muligt man overhovedet kan slæbe til sig siden uge 20.. Syntes min krop er ved at stå af..!!

Glæder mig til opdatering når du har talt med sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

henh01

Så fik jeg snakket med sygehuset som undskyldte for at de ikke havde ringet i går, men at jeg rent faktisk skulle komme til en ekstra sukkersyge belastningstest her i dag, men da jeg havde spist/drukket kunne dette ikke lade sig gøre.. Skal så derop og have taget en blodprøve og undersøges af en JM.. Herefter tager de mig op på konferrence igen og denne gang forventer jeg at de ringer bagefter

Fik du ringet?

Anmeld

29. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Heej

Jeg er førstegangsfødende og på onsdag, skal jeg over og se om min lille mand inde i maven vil vendes..

Jeg er var til jordemoder da jeg vare i uge 35+6 og fik en tid til scanning da jeg var 36+6 også vil de prøve at vende ham når jeg er 38+0!! ((Er i dag 37+2))

Jeg fik 3 tilbud da jeg snakke med lægern:

- Du kan enten vælge at føde sædefødsel.

- Du kan prøve at få ham vendt, og se hvad der sker.

- Du kan sige med det samme at du vil have planlagt kejsersnit.

Jeg tager over og ser om lillemanden vil vendes, eller bliver det et planlagt kejsersnit til mig

Anmeld

29. oktober 2010

quar20

henh01 skriver:

Så fik jeg snakket med sygehuset som undskyldte for at de ikke havde ringet i går, men at jeg rent faktisk skulle komme til en ekstra sukkersyge belastningstest her i dag, men da jeg havde spist/drukket kunne dette ikke lade sig gøre.. Skal så derop og have taget en blodprøve og undersøges af en JM.. Herefter tager de mig op på konferrence igen og denne gang forventer jeg at de ringer bagefter

Fik du ringet?

Hold da helt op - Der sker da vidst lige noget..!! Men DEJLIGT at de undskyldte for ikke at have ringet.. Man kan altså hurtigt få ondt i maven af at gå og tænke..!!

Ja jeg var på sygehuset idag og har fået taget diverse prøver..!! Får svar på dem på mandag så er mega spændt, men også nervøs..

Anmeld

29. oktober 2010

quar20

FrøkenHedegaard skriver:

Heej

Jeg er førstegangsfødende og på onsdag, skal jeg over og se om min lille mand inde i maven vil vendes..

Jeg er var til jordemoder da jeg vare i uge 35+6 og fik en tid til scanning da jeg var 36+6 også vil de prøve at vende ham når jeg er 38+0!! ((Er i dag 37+2))

Jeg fik 3 tilbud da jeg snakke med lægern:

- Du kan enten vælge at føde sædefødsel.

- Du kan prøve at få ham vendt, og se hvad der sker.

- Du kan sige med det samme at du vil have planlagt kejsersnit.

Jeg tager over og ser om lillemanden vil vendes, eller bliver det et planlagt kejsersnit til mig

Nå for søren... Syntes bare der er kæmpe forskel på førstegangs gravid og flergangsgravid..!! - Så det kunne jo nemt være man ikke forsøgte at vende baby - ja hvad ved jeg

Syntes det har været svært at søge om det på nettet når man er andengangs fødende..!!

Sikke dejligt du fik nogle muligheder sådan du også selv kan være medbestemmende..

Anmeld

29. oktober 2010

henh01

quar20 skriver:

Hold da helt op - Der sker da vidst lige noget..!! Men DEJLIGT at de undskyldte for ikke at have ringet.. Man kan altså hurtigt få ondt i maven af at gå og tænke..!!

Ja jeg var på sygehuset idag og har fået taget diverse prøver..!! Får svar på dem på mandag så er mega spændt, men også nervøs..

Så står du ligesom jeg og tripper med en weekend i vejen..

Anmeld

29. oktober 2010

quar20

henh01 skriver:

Så står du ligesom jeg og tripper med en weekend i vejen..

Ja lige præcis..!! Og i denne weekend har vi bare SÅ mange planer og gøremål, og syntes ærligt talt ikke mit hoved kan rumme andet end svarerne jeg kan forvente at få på mandag..!! ARHH blir da en hæslig weekend

Anmeld

29. oktober 2010

henh01

quar20 skriver:

Ja lige præcis..!! Og i denne weekend har vi bare SÅ mange planer og gøremål, og syntes ærligt talt ikke mit hoved kan rumme andet end svarerne jeg kan forvente at få på mandag..!! ARHH blir da en hæslig weekend

Er det et svar om om de vil sætte dig i gang du venter på?

Anmeld

29. oktober 2010

quar20

henh01 skriver:

Er det et svar om om de vil sætte dig i gang du venter på?

I første omgang er det omkring mine blodprøver, og nogle undervogns prøver

Er de ligeså dårlige som de var i mandags hvor jeg fik taget noget ved lægen skal vi snakke om igangsættelse når jeg går ind i uge 37 altså om 1 lille uge..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.