Bebs - spark - hikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.700 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Moaaar <3

Kan man mærke forskel på om den hikker eller sparker ?

undskyld mit dumme spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Kløver

Prutten 25+ skriver:

hmm ja godt spørgsmål, kan godt mærke spark derinde, og liv, men om den lille hikker ved jeg ikke, ved ikke engang hvornår de begynder at kunne hikke

Er lige med på en kigger

Anmeld

28. oktober 2010

Laulund87

Ja Du er ikke i tvivl om et spark, og hikke føles SÅ sjovt. Det er en konstant lille puffen det samme sted på maven hele tiden

Anmeld

28. oktober 2010

BabyNilas

Prutten 25+ skriver:

Det er bestemt ikke et dumt spørgsmål.

Når min lille dreng hikker mærker det som små bump inde i maven og de kommer reglmæssigt. Ligesom hvis jeg selv har hikke. De fleste gange kan min mand også mærke på maven at han hikker, det mærker lidt som små spark. Men jeg kan godt mærke forskel.

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

Laulund87 skriver:

Ja Du er ikke i tvivl om et spark, og hikke føles SÅ sjovt. Det er en konstant lille puffen det samme sted på maven hele tiden

haha lyder sjovt, hvornår begynder de at kunne hikke, ved du det ?

Anmeld

28. oktober 2010

BabyNilas

Laulund87 skriver:

Lige præcis, det føles nemlig rigtig sjovt

Anmeld

28. oktober 2010

quar20

Jeg mærkede spark allerede i uge 19 i denne graviditet - MEN jeg mærkede først hikke i uge 29..!!

Det føles faktisk som hvis du selv har hikke - det kommer bare inde fra maven..!! hehe.. På nogle kan man se at hele maven gir et hop ca. hver 10 - 15sek..!!

Forskellen er at hikke kommer flere gange sådan med mellemrum og kan faktisk varer længe - og spark kan det være en 5 spark lige i træk næsten..!!

Anmeld

28. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

ja på maven eller i underlivet.. haha

Ej jeg må indrømme jeg første gang blev monster bange da lillebror hikkede nede i underlivet.. Det føltes simpelthen SÅ mærkeligt men rigtig sjovt

Anmeld

28. oktober 2010

Laulund87

Maja84 skriver:

haha lyder sjovt, hvornår begynder de at kunne hikke, ved du det ?

Bum, bum måske omkring uge 24 mærkede jeg det

Anmeld

28. oktober 2010

Papaya

Jamen når de hikker,  kommer et lille skub svagere end et spark det samme sted i nogle små intervaler, det føles lidt mærkelig.. Men lidt sjovt. Og når de sparker er du ikke i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.