Statestik: Oplæg omkring politik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad stemmer du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

571 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Manakauapo

Jeg står og skal holde et oplæg om politik og ungdomsorganisationerne imorge, og vil egentlig godt lige have en lille statestik på! (godt nok kun med jer kvinder fra baby.dk!)

Da jeg helst ikke vil lave rav i den, med nogle der bliver sure over andres holdninger, må i helt selv om I vil svare skriftligt! Jeg skal sådan set kun bruge afstemningen til noget!

Du må selvfølgelig også skrive, hvis du slet ikke stemmer! Den glemte jeg at få med! Så den må du meget gerne skrive her!

Håber I alle vil hjælpe mig lidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Manakauapo

Kunne godt bruge lidt flere, der gav deres mening til kende Jeg står som sagt og skal lave et oplæg imorgen, og jeg har vildt meget brug for jeres mening! Du kan bare være med i afstemningen, hvis du ikke har lyst til andet!

Anmeld

28. oktober 2010

Manakauapo

28. oktober 2010

Kaufie

Jeg har stemt som jeg ville gøre til et folketingsvalg nu - men var der tale om kommunalvalg er situationen lidt anderledes pga mærkesager.

Anmeld

28. oktober 2010

Manakauapo

28. oktober 2010

Risen

Kageteenageren skriver:

Jeg står og skal holde et oplæg om politik og ungdomsorganisationerne imorge, og vil egentlig godt lige have en lille statestik på! (godt nok kun med jer kvinder fra baby.dk!)

Da jeg helst ikke vil lave rav i den, med nogle der bliver sure over andres holdninger, må i helt selv om I vil svare skriftligt! Jeg skal sådan set kun bruge afstemningen til noget!

Du må selvfølgelig også skrive, hvis du slet ikke stemmer! Den glemte jeg at få med! Så den må du meget gerne skrive her!

Håber I alle vil hjælpe mig lidt!

Hihi tror ikke en babyside/børneside vil være særlig omfattende hvis du skal besvare for hele danmarks side

Anmeld

28. oktober 2010

Manakauapo

Risen skriver:

Hihi tror ikke en babyside/børneside vil være særlig omfattende hvis du skal besvare for hele danmarks side

Nej, men nu ville jeg bare lige have en  lille statestik undersøgelse på, som jeg selv har lavet... Så hvis bare jeg kan få ca. 50-75 mennesker til at svare, har jeg faktisk nok til at lave min egen!

Jeg regner jo ikke med at alle her inde fx. er radikale eller konservative

Anmeld

28. oktober 2010

Manakauapo

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.