scanning inden opstart på hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

AnneH

Havde en tid på Skejby i dag. Havde set frem til det og det gik også meget fint.

Blev scannet og alt så fint ud, så det var jo godt. Fik dog nogle oplysninger, som jeg gerne ville have fået at vide første gang vi var afsted. Fik at vide jeg ikke var den støre ægproducent, der er 5 æg som de kan påvirke denne gang. Sidste gang jeg fik taget æg ud var der 3 stk. og det troede vi var pga for lav dosis, for den blev sat op midt i forløbet. Men det fik vi jo så lige afklaret i dag.

Kunne godt have brugt den oplysning sidste gang, så var man jo lidt bedre forberedt end vi var. Var jo lidt skuffet over der kun var 3 æg, men der er jo en naturlig forklaring, manglede den bare.

Nå, men skal først starte med at stikke mig selv på næste torsdag og det ser jeg frem til og håber da at de 5 æg bliver til noget alle sammen.

Overvejer meget at sætte to æg op denne gang, selvom de stadig anbefalder jeg kun får et sat op. Men er stadig noget usikker på det. Gør i jer tanker om at få sat mere end et æg op??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Faith

Vil bare lige fortælle dig at jeg producerer en hulens masse æg, men der er MEGET langt mellem de gode. Så det at du producerer få æg behøver ikke være negativt. Der skal kun 1 godt æg til!

Jeg fik sat 2 æg op sidste gang vi prøvede og jeg har nu de skønneste tvillingedrenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.