Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...har lige gået en lille tur rundt på Gentoftes barselsgang - og her er så stille.. Snakkede med en JM - vi er kun 5 par her i aften..
Vil ikke noget med "debatten" - savner bare lyden af mennesker og babyer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da jeg lå på barslen med min dreng var vi de eneste der lå der i 2 dage. Folk tog hjem om søndagen (fødte lørdag) Så var der lige hurtigt en inde natten til mandag og så var vi alene hele mandagen. Det var først om tirsdagen der kom nogen og der blev vi flyttet til isolationsstue (det eneste der var ledigt) på en overfyldt børneafdeling
Så i da mange
MaleneF skriver: Da jeg lå på barslen med min dreng var vi de eneste der lå der i 2 dage. Folk tog hjem om søndagen (fødte lørdag) Så var der lige hurtigt en inde natten til mandag og så var vi alene hele mandagen. Det var først om tirsdagen der kom nogen og der blev vi flyttet til isolationsstue (det eneste der var ledigt) på en overfyldt børneafdeling Så i da mange
Hold da op - ja det er det man kalder stilhed.. Vi håber vi må tage hjem imorgen eller lørdag (senest) - fik PK i mandags..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128