JUbii...Min søn skal i skole og jeg endelig starte d.18 aug.? ? om sengetid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2008

H+S Skjolgborg.

Så skal min søn snart i skole 1 dag på mandag nej jeg glæder mig vi køre ham 1 dag køre vi ham vi skla mødes kl:8.15 så spiser vi morgen mad samme i hver vores klasse hygge og snakke.Fedt nok..Ja også slutter vi kl:12.15..de andre morgerne blever han så hente kl:7.20 og kørt hjem kl:16.00 tre af dagen og 14 de andre to dage af taxaorden. lidt vildt taxaen henter ham kl:7.20 når de første skal møde kl:8.15 men sådan er det jo bare nu er alt købt til mandag og han har siden i søndags komme i seng max 20.30 så han kan komme ind nu og lære af komme op kl:6.30 osv inden taxaen kommer..Nej jeg glæder mig til det efetr 4 lange mdr med ham hjemme dag ind og dag ud.Ikke så ondt mente som det måske lyder..
Men nu kan jeg endelig også selv komme ud så alt ikke er om børne,mand,hund ,hus og haven...Hvis i forstå....
Jeg skal starte på en social og sundheds skole som ligge her i dalmose ikke et udd sted men hvor de kan hjælp en vide til om det er social og sundhed eller andet man ville være..
Derefter måske udd/flexjob eller løntilskud indfor nået der bare jeg ikke skla skift numse på nogle så er jeg ligeglad....

NÅåå mit ? hva tid kommer jeres barn i seng dem som skal i 0-1 klasse andre må også godt svar....
jeg troede kl:20 var en ok tid men en veninde til tre børn siger det er forsent når han ikke er ældre han er 7.5 år...skal i 0-1 klasse på en helddags skole i skælskør som skrev blever han hente 7.20 og tre dage om ugen fra /hente af taxaen kl:16 og de andre to dag kl:14 er det for sent af komme i seng kl:20 ud tv kun musik???????...
Jeg kender jo ikke til det...
Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

tasha33

hej tillyke med at han skal i skole, herhjemme kommer alle mine 3 børn i seng kl 19.30, selv den store på 7 og det har hun altid gjort. hun har også en lang dag, hvor hun står op kl6.30 og bliver hentede i sfo et sted mellem 15 og 16. :D, du kan jo prøve at se og han bliver for træt og hvis han bliver det kan du jo lægge ham kl 19.30 i stedenfor

Anmeld

7. august 2008

H+S Skjolgborg.

tasha33 skriver:

hej tillyke med at han skal i skole, herhjemme kommer alle mine 3 børn i seng kl 19.30, selv den store på 7 og det har hun altid gjort. hun har også en lang dag, hvor hun står op kl6.30 og bliver hentede i sfo et sted mellem 15 og 16. :D, du kan jo prøve at se og han bliver for træt og hvis han bliver det kan du jo lægge ham kl 19.30 i stedenfor

Nemlig lige det jeg også mener..;)
Tak for svar..

Anmeld

7. august 2008

tasha33

det var så lidt og held og lykke med det hele:)

Anmeld

7. august 2008

H+S Skjolgborg.

jaa.

Anmeld

8. august 2008

MorCamilla

Jeg håber at han får en god første skole dag.. :) Held og lykke med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.