Hærmoride !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Moaaar <3

Det gør nas.. av av ..
Fik et godt råd af en gammel dame......Svinefedt u.saltet.

Det virker og kræver ingen respet...vask dig grundigt og smør det på . Kom lidt i en lille bøtte så har du altid noget ved dig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

tinasmor

Har ikke selv problemer. Men det er jo et emne som er meget ømtåligt, så jeg ville bare sige, at jeg synes det er rigtig fint, du lige smider et godt råd ind. Det er der sikkert en masse der vil prøve.

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

Prutten 25+ skriver:

Det gør nas.. av av ..
Fik et godt råd af en gammel dame......Svinefedt u.saltet.

Det virker og kræver ingen respet...vask dig grundigt og smør det på . Kom lidt i en lille bøtte så har du altid noget ved dig

Nu er dte ikke for at lyde dum, men hvad er en hæmoride, helt præcis, ved man kan få det, men aner faktisk ikke hvad det egentlig er, eller hvad der kan gøre at man får det

Anmeld

28. oktober 2010

morx4

nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor, men i sverige kan man uden recept købe noget der hedder AC3, det hjælper mod alle former for endetarmsbesvær.

dejligt at kunne slippe for den nedværdiende undersøgelse hos lægen, når man alligevel ved hvad det er..

mvh Marie

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

morx4 skriver:

nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor, men i sverige kan man uden recept købe noget der hedder AC3, det hjælper mod alle former for endetarmsbesvær.

dejligt at kunne slippe for den nedværdiende undersøgelse hos lægen, når man alligevel ved hvad det er..

mvh Marie

Jeg tror også man kan få det her i DK, har da ihvertfald set reklamer for det i tv, så jeg tror også det nu kan fås her i DK

Anmeld

28. oktober 2010

Moaaar <3

Maja84 skriver:

Nu er dte ikke for at lyde dum, men hvad er en hæmoride, helt præcis, ved man kan få det, men aner faktisk ikke hvad det egentlig er, eller hvad der kan gøre at man får det

Kort fortalt : Hæmorider (tumores haemorrhoidalis) er en slags blodfyldte åreknuder, som sidder i og omkring endetarmsåbningen.
Hæmorider kan være indre, ydre eller både indre og ydre. Det er en hyppig tilstand, som er godartet (bliver ikke til kræft), men kan give en del gener.
Over halvdelen af befolk-ningen vil på et tidspunkt af deres liv få gener fra hæmorider - det er altså ganske almindeligt og helt ufarligt. Hæmorider kan opstå i forbindelse med bl.a. forstoppelse og hård afføring, overvægt og graviditet - og også under fødsel pga press.

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

Prutten 25+ skriver:

Kort fortalt : Hæmorider (tumores haemorrhoidalis) er en slags blodfyldte åreknuder, som sidder i og omkring endetarmsåbningen.
Hæmorider kan være indre, ydre eller både indre og ydre. Det er en hyppig tilstand, som er godartet (bliver ikke til kræft), men kan give en del gener.
Over halvdelen af befolk-ningen vil på et tidspunkt af deres liv få gener fra hæmorider - det er altså ganske almindeligt og helt ufarligt. Hæmorider kan opstå i forbindelse med bl.a. forstoppelse og hård afføring, overvægt og graviditet - og også under fødsel pga press.

ahhh okay tak, ved du noget om, hvilke symptomer man har, så man evt kan holde øje med det

Anmeld

28. oktober 2010

Moaaar <3

Maja84 skriver:

ahhh okay tak, ved du noget om, hvilke symptomer man har, så man evt kan holde øje med det

Der er ingen tvivl, du kan med sikkerhed mærke det !!

Anmeld

28. oktober 2010

Kløver

Prutten 25+ skriver:

Der er ingen tvivl, du kan med sikkerhed mærke det !!

hehe ja okay

Anmeld

28. oktober 2010

Moaaar <3

Maja84 skriver:

hehe ja okay

ellers skriv " Hærmoride gravid " i søge feltet på googel så kommer der nogen gode links

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.