Autostol til store børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

mor_sabina

Hej Piger.

Jeg overvejer at købe ny autostol da Phillip voksede hurtigt ud af den første vi havde, og da jordmoderen siger den næste ogsåigger i den store ende kan ejg måske ligeså godt købe en ny fra starten. Sidst endte vi med at leje en den sidste til.

Er der nogen af jer der har erfaring med store børn og autostole, og evt et godt nud hvad vi skal gå efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Moldemine

Jeg vil anbefale en rømer britax, der er meget plads i, havde selv en buttet bebs, men hun kunne sagtens sidde i stolen til hun blev 11mdr. og det var pga. hun var blevet for lang at hun kom i den anden stol jeg har en til salg hvis du er interesseret

Anmeld

28. oktober 2010

mor_sabina

Malouis skriver:

Jeg vil anbefale en rømer britax, der er meget plads i, havde selv en buttet bebs, men hun kunne sagtens sidde i stolen til hun blev 11mdr. og det var pga. hun var blevet for lang at hun kom i den anden stol jeg har en til salg hvis du er interesseret

Det var også længden det var galt med til sidst. Uha det lyder slet ikke tosset. Har du billede og hva tænker du af pris?

Anmeld

29. oktober 2010

Moldemine

Du har svaret på det indlæg hvor jeg har et billede i af den, men her kommer lige et nyt jeg har også lige svaret dig på det andet indlæg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.