Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billeder af Jonas ridderborgkage og hans børnefødselsdag :-)
Det er Jonas i den hvide/grå Ben10 bluse for enden/forrest i billederne.
:-) Sisse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak, Sisse. Jeg er lidt tungnem, så jeg har ikke set indlægget før nu
Du er bare så sej, og hvor er det fedt, at fødselsdagen bare gik som en drøm! Vildt flot kage. Hvordan har du lavet stenene i MMF'en?
Baagøe skriver: Tak, Sisse. Jeg er lidt tungnem, så jeg har ikke set indlægget før nu Du er bare så sej, og hvor er det fedt, at fødselsdagen bare gik som en drøm! Vildt flot kage. Hvordan har du lavet stenene i MMF'en?
de er lavet med en prægemåtte :-) Skulle godt nok lige have øvelsen og kunne ikke følge anvisningen uden at det gik galt, så opfandt min egen måde.
Men det lykkedes da.
ladydan1 skriver: de er lavet med en prægemåtte :-) Skulle godt nok lige have øvelsen og kunne ikke følge anvisningen uden at det gik galt, så opfandt min egen måde. Men det lykkedes da. :-) Sisse
Det er da i høj grad lykkes for dig, synes jeg
Baagøe skriver: Det er da i høj grad lykkes for dig, synes jeg
Tak! Jonas var glad og tilfreds og det var jo det vigtigste.
ladydan1 skriver: Tak! Jonas var glad og tilfreds og det var jo det vigtigste. :-) Sisse
Nemlig
ladydan1 skriver: Billeder af Jonas ridderborgkage og hans børnefødselsdag :-) Det er Jonas i den hvide/grå Ben10 bluse for enden/forrest i billederne. :-) Sisse
Hvor er den flot, kan godt forstå, han blev glad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128