kommer igen :D Da jeg hentede Jesse i dag fik jeg sagt "Jamen dog" til et eller andet. Hele vejen hjem lød det fra cykelstolen: "Manner dov et træ, manner dov en bil, manner dov et hus" og en masse andet manner dov (L) Men det kan også gå den anden vej...hjemme igen lå vi og pjattede rundt i sengen, da han stiller sig ovenpå min mave og lader sig falde forover. Jeg udbryder "er du syg i roen eller hva'"? Og den fangede han også :$ "Sy i roer" lød det den næste time :$ :$ Ikke så godt, men jeg har lært min lektie.
Det har Henrik vist også:D Han sidder på gulvet og kaster bold med Jesse, da han pludselig vil over til far. Han løber ind i Henriks arme, med det resultat at han jogger på den ene "perle". Henrik blev meget rød i hovedet og lagde sig lige så stille ned på siden :P Jesse blev faktisk en smule ked af det, for han skyndte sig hen til ham "Jesse puste far" og begyndte at puste ham på knæet (L) Hvor efter far fik et kæmpe kys og knus.
Ellers har det været en dejlig dag. Jeg har haft min første blodfri dag siden 7/7 8D Mon jeg er helt færdig med at bløde i denne omgang? (?)
Anmeld