DSB og vintertider skift på lørdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Snuffler25

Mor her skal ENDELIG ENDELIG ENDEEEELIIIIIIIG - til fest! YES YES YES! Med det hele - fint tøj, høj musik, dans, VIN OG ALKOHOL og højt humør!! Glæder mig ekstremt - farmand bliver hjemme og passer Nicolaj

Er der nogle af jer der ved hvordan det fungerer med togene lørdag nat? Vintertid - det er vist kl. 3 ikke, så sætter man uret en time tilbage? - så indtil 3 - kører togene mon så normalt, ved I det?

Ka ik lige finde noget på nettet, så tænkte der måske sad nogle kloge tøser herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

henh01

togene kører efter ny tid

Anmeld

28. oktober 2010

Manakauapo

Ja. De kører efter ny tid. Og hvis du skal over Storebælt bliver du fragtet i bus fra Korsør til Nyborg eller omvendt, da Falck har brandøvelse

Jeg skal også til fest. Det er i Slagelse og jeg kommer fra Nyborg, så jeg skal fandme  køre i bus det sidste stykke af vejen!  En tur der kun normalt tager 20 minutter, tager så lige pludselig en time!

Anmeld

29. oktober 2010

Snuffler25

henh01 skriver:

togene kører efter ny tid

Ja men de kører vel først efter ny tid fra kl. 3 så ikke?

Anmeld

29. oktober 2010

2babygirls

Snuffler25 skriver:

Mor her skal ENDELIG ENDELIG ENDEEEELIIIIIIIG - til fest! YES YES YES! Med det hele - fint tøj, høj musik, dans, VIN OG ALKOHOL og højt humør!! Glæder mig ekstremt - farmand bliver hjemme og passer Nicolaj

Er der nogle af jer der ved hvordan det fungerer med togene lørdag nat? Vintertid - det er vist kl. 3 ikke, så sætter man uret en time tilbage? - så indtil 3 - kører togene mon så normalt, ved I det?

Ka ik lige finde noget på nettet, så tænkte der måske sad nogle kloge tøser herinde

jo det er ved kl 3 det skifter til vintertid.. Måtte min frysende røv opleve for nogle år tilbage da jeg var på vej hjem fra byen

Anmeld

29. oktober 2010

henh01

Snuffler25 skriver:

Ja men de kører vel først efter ny tid fra kl. 3 så ikke?

jov..

Her hvor jeg kommer fra køre de hele natten, så der er jo ingen forskel.. Men altså hvis de kører til kl. 3.00 så får man en ekstra time på arbejde hvis man er togfører.

Anmeld

1. november 2010

Snuffler25

henh01 skriver:

jov..

Her hvor jeg kommer fra køre de hele natten, så der er jo ingen forskel.. Men altså hvis de kører til kl. 3.00 så får man en ekstra time på arbejde hvis man er togfører.

Tak for hjælpen Alt kørte som jeg havde forventet.. tog toget fra kbh h kl. 2.07 og var hjemme 2.15 haha - fedt! (sku fra hovedbane til slagelse) - så vintertid var ikke helt tosset

Anmeld

1. november 2010

Karina84

Snuffler25 skriver:

Tak for hjælpen Alt kørte som jeg havde forventet.. tog toget fra kbh h kl. 2.07 og var hjemme 2.15 haha - fedt! (sku fra hovedbane til slagelse) - så vintertid var ikke helt tosset

Haha ret sjovt egentlig, 8 min er dææælme hurtigt   (eller også er det bare mig der er lidt lallede her til morgen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.