Barnevogn der fylder minimalt i bilen!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.765 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Chris86

Kan simpelthen ik overskue aaaaaalle de forskellige barnevogne, så her er lige et hurtigt spørgsmål til jer med erfaring

-Barnevogn der fylder minimalt i bilen, gerne med aftagelige hjul?

Kan ikke huske mærket, men i babysam har de en odder med aftagelige hjul bl.a. som vi har lidt kig på.. MEN den koster ca 8500kr og det synes jeg måske er lige i overkanten.... (tror muligvis sælgeren snakkede så godt om den pga. det er deres mærke)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Jetjen

Brio har også en model der fylder meget lid, men den er selvfølgelig også i den dyre ende...

Anmeld

28. oktober 2010

LC

Ellers Laver BabyActive nogle smart kombivogne. Der er Autostol med til. Så behøver du i de fleste tilfælde bare stellet og så kan du klikke Autostolen på. Det fylder ihvertfald ikke ret meget i bilen.

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

seed laver også barnevogne som ja kan være i en lupo og der er bare absolut et mini mini bagagerum i en lupo.

Anmeld

28. oktober 2010

CHD

Vi har et lille bagagerum og har derfor købt en Odder. Det er vi super glade for. Vi valgte at købe en brugt over dba.dk, da vi også syntes det var mange penge. Måske det var noget for jer?

Mvh. Carina

Anmeld

28. oktober 2010

mth1987

vi har en emmaljunga som også har aftagelige hjul. vi har godt nok en st.car men jeg syntes altså ikk den fylder særligt meget når den er klappet sammen og den er simpelthen så nem at have med at gøre

Anmeld

28. oktober 2010

Maja!

jeg elsker stokke's explory, men det er fordi det er sån en praktisk kombi vogn.. skal vi helt sikker have så vi kan beholde vores swift..

men den ligger i samme prisklasse som det du snakker om..

har du kiggede på engelske hjemmesider? ved de er en del billigere derover og har flere vindender der har fundet lækre kombi vogne..

p.s stokke's koster 7900 inc. porto med alle tre dele dsv. lift, klapvogn, og autostol.. så det kan godt betale sig

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Odder barnevognen hedder Odder x-dream stel, det er den jeg har købt, men den koster med det hele, altså lift osv. 10500 kr. Men Trille laver nogle til ca. 7000 kr. med det hele, som kan være i en lille suzuki swift

Jeg har købt min Odder vogn brugt, og man kan intet se, og jeg gav 7000 kr. med det hele, pusle taske, fluenet, regnslag, lift plus to madrasser

Knus Ninna

Anmeld

28. oktober 2010

Mille83

Jeg elsker min bugaboo

Den kan være i bagagerummet på min peugeot 307 både med stel, lift og det hele.....

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Det skal også lige siges, at Trille's har vundet en pris for være den der fylder mindst i bagagerummet. du kan nemlig folde kassen sammen, og liften sammen osv. Og tog lidt et smut ind på google, og fandt ud af, at de faktisk koster omkring de 5000 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.