Hejsa..
Vi er blevet forældre til den skønneste lille prinsesse og jeg er helt væk i hende, og måske lidt for meget 
Min forlovede og jeg har altid haft et tæt og kærligt forhold hvor vi hver dag sørgede for de søde beskeder og at få kysset og krammet, men efter vores lille vidunder er kommet til verden har jeg bare ikke haft det samme overskud til det og er bange for at jeg kommer til at glemme ham lidt..
Bare det at huske at give ham tid med musen når han er hjemme fra arbejde "har jeg svært ved" forstået på den måde at når hun er vågen eller skal bøvse og lige have en lille pause når vi ammer, kan han jo snilt hygge med hende, men har en tendens til bare at selv sidde med hende og pusle og hygge om hende, for det er bare lettest når hun alligevel ikke er færdig med at spise..
Jeg ka også være slem til at komme til at snerre af ham uden at det er ment sådan, det "flyver" bare ud af munden på mig, så noget der slet ikke er ment surt kommer tit til at lyde sådan, og det er bestemt ikke fair over for ham.. Er så bange for at han skal blive træt af mig 
Ved ikke hvad jeg vil med det indlæg her, er bare bange for at jeg kommer til at glemmer min ellers utrolige dejlige kæreste og svigte ham, hvilket jeg bestemt ikke har lyst til.. Han betyder alt for mig og er stadig forelsket i ham til op over begge øre efter 5 år.. Vi har/havde et fantastisk forhold og vil ikke bytte det for noget..
Ved også inderst inde at han er overbægerende med mig, men derfor frygter jeg stadig at det bliver for meget for ham..
Nogle der har prøvet det samme og evt nogle råd??
Knus
Anmeld