- det skal lige siges at det er min første jul sammen med min kæreste.
I år holder hans bror & kone juleaften, de er fine at være i selvskab med, bare ikke for lang tid af gangen. 
men deres køkken er virkelig klamt, kattene går på det der burde være et køkkenbord, men som er fyldt med brugte tallerkner, bestik, skåle, glas osv. + resten af deres hus roder, lugter og er møg beskidt. & føler lidt at den dejlige julestemning, og lækre mad vil blive ødelagt lidt af dette, da jeg ikke rigtig føler for at spise mad fra deres uhygiejniske køkken.
Problemet er bare at min mor holder jul samme dag, ( og vi holder jul dagen efter hjemme hos os, men min far og den del af familien. )
Havde tænkt lidt at tage hjem til min mor og spise, og hygge med hende + den lille del af familien, pakke gaver op osv. og så tage hjem til svigermekanikken bagefter, da min kæreste alligevel er den eneste der får gaver fra dem ( jeg får dog af min svigermor) , + han nok også skal have et glas rødvin eller to, så det er alligevel mig der skal køre. ( han kan jo ikke komme og hente mig, hvis det er) Der skal så lige tilføjes at deres børn får gaver af både min kæreste og jeg, men jeg ved jeg ikke får en dyt igen. gider heller ikke rigtig sidde og kigge på de andres glæde ved at pakke gaver op, når jeg ikke får en dyt selv. ( er vant til de dejlige traditionelle børnejuleaftner )
- men vil dette være "svinsk" at gøre overfor svigermekanikken?
Anmeld