pas til de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Orkide86

Hej.

Ja vi skal på ferie i juleferien, så tænkte på skal natasja ha sit eget pas? og sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

LMM

Mirjam123 skriver:

Hej.

Ja vi skal på ferie i juleferien, så tænkte på skal natasja ha sit eget pas? og sådan?

ja det skal hun, jeg har lige været nede og købe til min søn!

God ferie

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

Hej.

hvis i skal til udlandet så ja. så skal hun have sit eget pas.

du skal have taget pas billede af hende og så skal du på borgerservice for at få passet lavet og der skal du medbringe hende.+ navne eller dåbsattest

Anmeld

28. oktober 2010

Orkide86

Maja88 skriver:

hvis i skal til udlandet så ja. så skal hun have sit eget pas.

du skal have taget pas billede af hende og så skal du på borgerservice for at få passet lavet og der skal du medbringe hende.+ navne eller dåbsattest

Okay super takker hva koster et pas til de små?

Anmeld

28. oktober 2010

DK

Jeg mener de koster enten 250 eller 350 kr.(nu kan jeg jo ikke huske om det var det ene eller det andet!)  De er billigere end de voksnes pas. Tilgengæld holder de også kun i 2 år, så skal man ned og have lavet et nyt!

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

Mirjam123 skriver:

Okay super takker hva koster et pas til de små?

ja der må jeg så lige melde pas hehe

Anmeld

28. oktober 2010

Orkide86

DK skriver:

Jeg mener de koster enten 250 eller 350 kr.(nu kan jeg jo ikke huske om det var det ene eller det andet!)  De er billigere end de voksnes pas. Tilgengæld holder de også kun i 2 år, så skal man ned og have lavet et nyt!

Okay takker

Anmeld

28. oktober 2010

LMM

Mirjam123 skriver:

Okay takker

jeg har lige givet 175 i aalborg og det holder i 2 år! og så gav jeg 120 kr for billederne

Anmeld

28. oktober 2010

Orkide86

LMM skriver:

jeg har lige givet 175 i aalborg og det holder i 2 år! og så gav jeg 120 kr for billederne

tak for svaret mon ikke det er det samme i Brønderslev.

Anmeld

28. oktober 2010

DK

LMM skriver:

Hvad??? Altså jeg er helt sikker på at jeg gav enten 250 eller 350 kr sidst Kirstine fik hendes pas!!

Hmmfhhh.... Jeg er blevet snydt!!! ejj... måske et pas kan holde i længere tid når nu hun var 6 år, end de der baby-pas og det er derfor de er lidt dyrere?

Ellers husker jeg bare helt forkert. Det er også en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.