Anja og Viktor .... Nu på engelsk :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

morethanperfect

Er jeg den eneste der syns den her minder viiildt meget om kærlighed ved første hik ???????? 

http://www.kino.dk/Nyheder/2009/11/First-Time-trailer.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Na-Wi

Det er meningen så i fjerneren for et stykke tid siden at de danske skuespillere sad og snakkede om den film Så det er helt med vilje

Anmeld

28. oktober 2010

morethanperfect

Naannaa87 skriver:

Det er meningen så i fjerneren for et stykke tid siden at de danske skuespillere sad og snakkede om den film Så det er helt med vilje

Åhh gud .. Jeg syns altså det er liidt plat

Anmeld

28. oktober 2010

FrkT

Ja lidt.... men det er da også lidt fedt at de gentagende gange finder danske film så gode, at de vil lave dem på amerikansk også...

De gjorde jo det samme med Brødre..... og den så jeg også den amerikanske version af, og den var faktisk ikke dårligt lavet, som jeg nok havde forventet.

Anmeld

28. oktober 2010

morethanperfect

FrkT skriver:

Ja lidt.... men det er da også lidt fedt at de gentagende gange finder danske film så gode, at de vil lave dem på amerikansk også...

De gjorde jo det samme med Brødre..... og den så jeg også den amerikanske version af, og den var faktisk ikke dårligt lavet, som jeg nok havde forventet.

OKay .. Den har jeg ikke set

Anmeld

28. oktober 2010

grinny

Jeg har set den, men synes ikke den var lige så god, men det er nok fordi man har set den så mange gange så man griner ikke over den mere. 

Det eneste der kunne underholde mig var tanken om at der nogle steder i USA hvor man skal være 21 år for at komme ind og se den uden en voksen og det er fordi lillebroren køber kondomer og fordi de næsten har sex (Anja og Viktor)!

Det er da morsomt

Anmeld

28. oktober 2010

FrkT

morethanperfect skriver:

OKay .. Den har jeg ikke set

Se her 

http://www.youtube.com/watch?v=8Z6glSQ44U8

Anmeld

28. oktober 2010

Silvermist

Ja de har flere gange lavet amerikanske versioner af danske film. De har jo lavet en amerikansk version af filmen Brødre, som der tidligere er blevet skrevet. Og også af Nattevagten, som hedder Nightwatch på engelsk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.