Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jaaaaa... Endnu en baby, det bliver dejligt! Held og lykke med det hele, håber det kommer til at forløbe lige som du ønsker det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DK skriver: Ihh hvor dejligt at du ved at SENEST i morgen er det altså nu! Men så har du godt nok også bare ventet længe! Det er da bare så meget din tur!!Rigtig god fornøjelse! Vi glææææder os til baby-update!
Ihh hvor dejligt at du ved at SENEST i morgen er det altså nu! Men så har du godt nok også bare ventet længe! Det er da bare så meget din tur!!Rigtig god fornøjelse! Vi glææææder os til baby-update!
Takker
6800 skriver: Kommer lige fra sygehuset, hvor jeg har været til tjek...er i dag 42+3, og jeg var en lille ½ cm fra at de kunne tage vandet...så hvis der ikke sker noget af sig selv inden, tager de vandet i morgen tidlig, og hun lovede os, at vi var forældre senest i morgen.... Ihh hvor jeg glæder mig til ENDELIG at holde prinsessen i armene
Kommer lige fra sygehuset, hvor jeg har været til tjek...er i dag 42+3, og jeg var en lille ½ cm fra at de kunne tage vandet...så hvis der ikke sker noget af sig selv inden, tager de vandet i morgen tidlig, og hun lovede os, at vi var forældre senest i morgen....
Ihh hvor jeg glæder mig til ENDELIG at holde prinsessen i armene
ÅHHH fantastisk! Håber du får en drømme fødsel og snart møder dit guld! Held og lykke med det hele
Risen skriver: ÅHHH fantastisk! Håber du får en drømme fødsel og snart møder dit guld! Held og lykke med det hele
Tark
Uha hvor spændende. Det må være mærkeligt at vide det på forhånd. Så kan man rigtig tænke over hvordan forløbet mon bliver.
God fødsel
Marianne
www.stjerneleg.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128