SENEST i morgen er jeg mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Mig med maven

Jaaaaa... Endnu en baby, det bliver dejligt! Held og lykke med det hele, håber det kommer til at forløbe lige som du ønsker det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

6800

DK skriver:

Ihh hvor dejligt at du ved at SENEST i morgen er det altså nu! Men så har du godt nok også bare ventet længe! Det er da bare så meget din tur!!

Rigtig god fornøjelse! Vi glææææder os til baby-update!

Takker

Anmeld

28. oktober 2010

Risen

6800 skriver:

Kommer lige fra sygehuset, hvor jeg har været til tjek...er i dag 42+3, og jeg var en lille ½ cm fra at de kunne tage vandet...så hvis der ikke sker noget af sig selv inden, tager de vandet i morgen tidlig, og hun lovede os, at vi var forældre senest i morgen....

Ihh hvor jeg glæder mig til ENDELIG at holde prinsessen i armene

ÅHHH fantastisk! Håber du får en drømme fødsel og snart møder dit guld!  Held og lykke med det hele

Anmeld

28. oktober 2010

6800

Risen skriver:

ÅHHH fantastisk! Håber du får en drømme fødsel og snart møder dit guld!  Held og lykke med det hele

Tark

Anmeld

28. oktober 2010

Mi

6800 skriver:

Kommer lige fra sygehuset, hvor jeg har været til tjek...er i dag 42+3, og jeg var en lille ½ cm fra at de kunne tage vandet...så hvis der ikke sker noget af sig selv inden, tager de vandet i morgen tidlig, og hun lovede os, at vi var forældre senest i morgen....

Ihh hvor jeg glæder mig til ENDELIG at holde prinsessen i armene

Uha hvor spændende. Det må være mærkeligt at vide det på forhånd. Så kan man rigtig tænke over hvordan forløbet mon bliver.

God fødsel

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.