klippet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

nvm

er der nogen der har prøvet at blive klippet under fødslen?

jeg frygter at jeg skal udsættes for det igen 2 gang  for det var virkelig det væreste ved min 1 fødsel.

jordemoren advarede mig ikke eller noget, hun tog bare saksen frem og klippede i mig i badetkaret. ikke noget med at sige jeg blir nød til at klip, eller noget med at få mig op i sengen.. nææ nej, det forgik i badekaret, blev meget chokket især over alt det blod der kommer når man nu er i vandet.det ser jo mere voldsomt ud. tror aldrig jeg har råbt AVVVVV FOR SATAN så højt før.. så frygter sku lidt det samme sker igen. vil i hvertfald meget gerne advarers først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Mig med maven

Har ikke selv prøvet det, men læser lige med her!

Det lyder ikke som en rar oplevelse du har haft.

Jeg kan godt forstå at det i nogle tilfelde kan være nødvendigt at klippe, men det behøver vel ikke at gøre det på en sådan måde.

Jeg håber på det bedste for dig, 2 gang!

/Christina

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Jeg blev klippet og jordmoder advarede mig inden.Jeg mærkede ikke noget på det tidspunkt men min veninde, der var med, sagde at det bare var den værste lyd EVER...lød som når man klipper en elastik over

Anmeld

28. oktober 2010

Mig med maven

dorthemus skriver:

Jeg blev klippet og jordmoder advarede mig inden.Jeg mærkede ikke noget på det tidspunkt men min veninde, der var med, sagde at det bare var den værste lyd EVER...lød som når man klipper en elastik over

Krummer helt tær - Men far kan ikke, selv efter knapt 25 år, holde ud når min mor klipper kylling, han bliver nødt til at gå væk...

Anmeld

28. oktober 2010

dorthemus

Mig med maven skriver:

Krummer helt tær - Men far kan ikke, selv efter knapt 25 år, holde ud når min mor klipper kylling, han bliver nødt til at gå væk...

Åh nej da

Anmeld

28. oktober 2010

nvm

eg husker skam også lyden... uhaa det virkelig noget der gør ondt vil jeg sige.. ikke engang mine veer var værre end det. og min mor hun blev klippet alle 4 gange

håber altså jeg er mere heldig..

Anmeld

28. oktober 2010

oerbaek

jeg blev klippet under min sidste fødsel

Jeg kunne ikke mærke det og jordmoderen advarede mig heller ikke, men i mit tilfælde var hun bange for at baby ikke var så frisk mere da hun ikke kunne høre hans hjertelyd mere og fostervandet var helt grønt, så for mig var det jo bare vigtigt at han kom ud i live så skide være med om det gjorde ondt eler noget på mig... hvilket det jo heldigvis heller ikke gjorde... jordmoderen undskyldte mange gange bagefter at hun ikke havde advaret mig...

Anmeld

28. oktober 2010

Tdittmann

ved min første fødsel blev jeg klippet fordi at hun skulle ud hurtigt da vi mistede hjertelyden. Jeg mærkede det ikke og jordemoderen sagde det heller ikke. Tror jeg nu var godt nok ellers var jeg nok død af skræk. Skal så lige sige jeg fødte med epidural så mærker man intet fra navlen og ned.

ved 2. og 3. fødsel er jeg ikke klippet 

Så jeg tror ikke at du skal frygte at blive klippet igen - det er jo langt fra sikkert det er nødvendigt. 

Anmeld

28. oktober 2010

nvm

jeg har snakket lidt med en jordemor om det, og hun synes når jeg kommer på fødegangen at jeg skal fortælle, at jeg vil advares hvis det skulle ske igen, plus jeg også kan be om at få noget msmertestillende dernede til. så jeg ikk mærker det så meget.

men ja håber i har ret at det ikke er sikkert jeg skal igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.