Opdate på 3.iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Lisbeth1985

Så blev det testdag hos os - testede desværre negativ Vi havde virkelig håbet, at der var bonus denne gang, så skuffelsen er ikke til at overse i dag Jeg kan slet ikke overskue, at vi skal igang med IVF lige nu.. Øv altså..

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Chalala85

Lisbeth1985 skriver:

Så blev det testdag hos os - testede desværre negativ Vi havde virkelig håbet, at der var bonus denne gang, så skuffelsen er ikke til at overse i dag Jeg kan slet ikke overskue, at vi skal igang med IVF lige nu.. Øv altså..

Lisbeth

ØV Hvor er det bare surt. Jeg håber virkelig i snart får 2 streger. Håber også snart jeg selv for dem. Så nu vil jeg ønske der kommer en babyvestøvsstorm

Anmeld

28. oktober 2010

Miia90

'

stor til dig.

håber snart vi kan få 2steger begge to

Anmeld

28. oktober 2010

Lisbeth1985

Chalala85 skriver:

ØV Hvor er det bare surt. Jeg håber virkelig i snart får 2 streger. Håber også snart jeg selv for dem. Så nu vil jeg ønske der kommer en babyvestøvsstorm

Åhh, babystøvstorm lyder fantastisk Jeg krydser fingre for, at du snart får to flotte streger

Anmeld

28. oktober 2010

Lisbeth1985

Miia90 skriver:

'

stor til dig.

håber snart vi kan få 2steger begge to

Tak søde

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

Lisbeth1985 skriver:

Åhh, babystøvstorm lyder fantastisk Jeg krydser fingre for, at du snart får to flotte streger

Taaaak  Håber vi begge har dem inden vi rammer 2011

Anmeld

28. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

Århhh det er jeg virkelig ked af at høre søde.

Jeg håber du får en god oplevelse med IVF, selv om det virker tungt at skulle igang med.

Stort Knus

Anmeld

28. oktober 2010

Mutti2B

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

Øv øv øv, hvor er jeg ked af at høre at det ikke var denne gang det skulle lykkedes for jer :-(

Jeg håber at næste gang er lykkens gang :-)

Anmeld

28. oktober 2010

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

Ej søde, det er jeg ked af at høre!!! Håber den er der i næste hug for jer!!! Knus Lene

Anmeld

28. oktober 2010

BubbieBear

sødeste Lisbeth. Først får du lige en kæmpe krammer

Det er slet slet ikke fair at fru stork ikke kan finde dig!

Sender en masse god karma og positive energier til dig

Jeg står altid klar med en skulder du kan læsse af på hvis du har brug for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.