Vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

skøjte-prinsessen

hej alle sammen!

okay  ja jeg ved at man tager på når man er gravid, men igår gik jeg på vægten og der sagde den 47,3 har så lige hoppet på vægten igen idag bare for sjov og nu siger den 48,4 så på en dag har jeg taget 1,1 kg på er det for hurtigt eller er det helt normalt? vil bare være sikker på det ikke går for stærkt med min vægt skal siges at jeg er 14+4 idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Pige2009

hej alle sammen!

okay  ja jeg ved at man tager på når man er gravid, men igår gik jeg på vægten og der sagde den 47,3 har så lige hoppet på vægten igen idag bare for sjov og nu siger den 48,4 så på en dag har jeg taget 1,1 kg på er det for hurtigt eller er det helt normalt? vil bare være sikker på det ikke går for stærkt med min vægt skal siges at jeg er 14+4 idag 

Jeg vil anbefale blot at veje dig én gang ugentligt, da det giver et mere præcist billede af din vægt og vægtforøgning

Anmeld

28. oktober 2010

LRJ

Dandiann skriver:

hej alle sammen!

der kan jo være mange grunde til den siger det, det kan være du li har spist eller drukket inden du går på den, det kan være du har noget andet tøj på i dag end i går men du skal ikk være så bekymret om hvor meget du tager på , jm eller lægen skal nok sige til hvis du tager for meget på

Ps. jeg vejede 53 inden jeg blev gravid tog ikk på de første 20 uger og så derefter tog jeg 40 kg på..

Anmeld

28. oktober 2010

Tanja1234

Du bør veje dig på samme tidspunkt af dagen. Fx om morgenen lige når du står op.

For det meste vejer man mindst om morgenen og mere om aftenen.

Jeg tager fx ca. 1 kg på fra morgen til aften... 

Anmeld

28. oktober 2010

bette

der kan også være forskel på hvor meget væske du har svedt ud om natten.. så lad være med at veje dig hver dag..  

og tror altså ikke du skal være så bekymret for vægten.. hvis du bare spiser fornuftigt så skal det nok gå

Anmeld

28. oktober 2010

kirsti

Ikke alle tager på (:

Jeg vejede:

78kg inden jeg blev gravid

84kg lige inden jeg fødte og tadada

62kg 1,5mdr efter noah blev født!

Du vil tabe rigtig meget ved at amme (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.