Jeg skal giiiiiiiiftes (l)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Ja, kort sagt kæresten friede jo d. 2 okt, og vi har begge altid ønsket et julebryllup, og vente til næste år, kunne vi jo ikke 

VI GLÆDER OS OG ER SIMPELTHEN SÅ LYKKELIGE

Så d. 11 december 2010 kl. 13.00 går jeg op ad kirkegulvet med min far og vores datter som brudepige

Jeg er spændt, og har sommerfugle i maven, det er jo så dejligt, begynder at tude af glæde ved tanken

Vores datter glæder sig jo også til at være brudepige, og som om et dejligt julebbryllup med vores venner og familie - så har vi købt HUSET

Sikke en fantastisk jul

Bare det at min mor og far og begge søstre og hans mor og bedsteforældre - de tudede alle af glæde, og vores venner jubler , er livet ikke herligt..

Bare et glædes indlæg fra mig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

B&J

så fantastisk det lyder så dejligt og kæmpe tillykke glæder mig til af se dig i brudekjole og dine børn som brudepige

Anmeld

28. oktober 2010

Malene84

FruAagaard skriver:

Ja, kort sagt kæresten friede jo d. 2 okt, og vi har begge altid ønsket et julebryllup, og vente til næste år, kunne vi jo ikke 

Så d. 11 december 2010 kl. 13.00 går jeg op ad kirkegulvet med min far og vores datter som brudepige

Jeg er spændt, og har sommerfugle i maven, det er jo så dejligt, begynder at tude af glæde ved tanken

Vores datter glæder sig jo også til at være brudepige, og som om et dejligt julebbryllup med vores venner og familie - så har vi købt HUSET

Sikke en fantastisk jul

Bare det at min mor og far og begge søstre og hans mor og bedsteforældre - de tudede alle af glæde, og vores venner jubler , er livet ikke herligt..

skønt efternavn  STORT TILLYKKE

Anmeld

28. oktober 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Tak

Vi har dog kun en, datteren på snart 5 år.

Tak Malene - det er et skønt efternavn Aagaard

Anmeld

28. oktober 2010

Pige2009

Stort tillykke - det bliver et smukt julebryllup

Anmeld

28. oktober 2010

3xM

yaaaaay tillykke )

Anmeld

28. oktober 2010

mulle7430

FruAagaard skriver:

Sikke en fantastisk jul

Stort tillykke  

Anmeld

28. oktober 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Tak for Jeres lykkeønskninger

Anmeld

28. oktober 2010

Missi

Årh hvor er jeg misundelig altså

Kæmpe stort tillykke, håber i får en super dejlig dag

Anmeld

28. oktober 2010

Lone Jakobsen

stort tillykke med jeres dejlige planer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.