Så er kindtænderne på vej!*gab*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

BabyStella!

Hej! Stella var virkelig ked af det i går, sov faktisk kun en 1½ times tid hele dagen, og først ved 2.00 tiden i nat faldt hun ordentlig i søvn. Vågnede dog et par gange i løbet af natten og vred sig af smerte, men faldt i søvn igen. Lidt i 9.00 stod vi så op.

Snakkede med vagtlægen over telefonen, var nemlig usikker på om det egentlig var tænderne, for hun kastede også op et par gange. Men det er det! Vagtlægen sagde, vi skulle give panodil, men det vil jeg helst ikke, ikke før den virkelig er hel gal. Så hun fik noget kamillethe istedet for med lidt honning og syns´ faktisk det hjalp lidt. Så fik hun også sine kolde sutter, jeg har til og ligge i fryseren og hendes bidering.

Lige nu er hun frisk nok. Tror bare jeg har skiftet savlesmæk 6 gange. Hold op, hun savler!

Da hun fik de første 8 tænder savlede hun da godt nok, men hun slet ikke ondt. Men nu kan jeg måske godt regne med at hun har ondt i nogle dage, eller...?

*en træt mor*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

BabyStella!

BabyStella! skriver:

Hej! Stella var virkelig ked af det i går, sov faktisk kun en 1½ times tid hele dagen, og først ved 2.00 tiden i nat faldt hun ordentlig i søvn. Vågnede dog et par gange i løbet af natten og vred sig af smerte, men faldt i søvn igen. Lidt i 9.00 stod vi så op.

Snakkede med vagtlægen over telefonen, var nemlig usikker på om det egentlig var tænderne, for hun kastede også op et par gange. Men det er det! Vagtlægen sagde, vi skulle give panodil, men det vil jeg helst ikke, ikke før den virkelig er hel gal. Så hun fik noget kamillethe istedet for med lidt honning og syns´ faktisk det hjalp lidt. Så fik hun også sine kolde sutter, jeg har til og ligge i fryseren og hendes bidering.

Lige nu er hun frisk nok. Tror bare jeg har skiftet savlesmæk 6 gange. Hold op, hun savler!

Da hun fik de første 8 tænder savlede hun da godt nok, men hun slet ikke ondt. Men nu kan jeg måske godt regne med at hun har ondt i nogle dage, eller...?

*en træt mor*

Døj igen i aften, og så hjælper det ikke noget, jeg står alene med hende idag Fuck, jeg er træt, men kan ikke sove

Hun ville ikke ha´ sin mælk, så gav hende grød istedet, håber virkelig hun snart falder i søvn. Prøver og være standhaftig og ikke rende derind hver gang, hun græder. Men det er svært

Anmeld

28. oktober 2010

NoName

28. oktober 2010

*Sofie*

Her døjer vi også med tænderne (og høj feber)
Du får lige en krammer, for det er super hårdt!

Anmeld

29. oktober 2010

BabyStella!

BabyStella! skriver:

*en træt mor*

Endnu en aften med døj, men heldigvis behøver jeg ikke ta´ hende op hver gang nu, hun pyldrer. Nu kan jeg nøjes med og sige, jeg er her og ae hende lidt på kinden.

Men tror min lille baby er blevet en stor pige nu...? Hun har ikke ville ha´ sin mælk i 3 dage nu, hendes flaske til natten. Og heller ikke rigtig sin sut. Troede at det var pga. tændern, at mælken måske var for varm, men hun ville gerne ha´ grød inden jeg lagde hende ind i dag  Sutten også en lille smule...

Min lille pige er ikke så lille mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.