Gode erfaringer med vagtlæger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2008

ann-kristina

Hej
Nu har jeg flere gange læst indlæg om hvor dårlige og forfærdelige vagtlæger er, der er endnu et indlæg idag. (KHS, jeg kan sagtens forstå dig, synes også at I er blevet behandlet forfærdeligt).
Nu sidder jeg og tænker om der da slet ikke er nogen der har haft nogle gode oplevelser med vagtlægerne. Det er da forhåbentlig ikke dårligt det hele. Det er da helt deprimerende. Så kom med dem, er der ikke lidt godt at fortælle?
Ann-Kristina (som om et års tid også sidder som vagtlæge...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Kvindemin

Nej ikke godt.
Jo en enkelt gang, hvor de sagde ja til at se min syge datter.
Men kan mange DÅRLIGE historier. Alt for mange.

Anmeld

7. august 2008

Honningblomst

Jeg har kun gode oplevelser med vagtlæger...er altid blevet taget setriøst...heldigvis har jeg sjældent syge børn, men ved en gang falsk strubehoste røg vi på sygehuset med det samme bare for en sikkerheds skyld.
Og engang vi var bange for Konrad har slugt nogle magnet stænger/kugler, der røg vi også ned til den store undersøgelse.
Så kun top karakterer herfra...
Knus..

Anmeld

7. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ih jo det har vi da. Sidste år fik Henrik madforgiftning (oplevede ikke Jesses første fødselsdag, da han lå i sengen) og vagtlægen kom helt hjem til os midt om natten. Hun var så sød og ringede nogle timer senere for at høre hvordan han havde det.

Anmeld

7. august 2008

tasha33

jeg har da også lige en positiv oplevelse, sidste da jeg var i gang med at abortere ringede jeg til vagtlæge og han ville ringe tilbage for at fortælle og jeg kunne blive indlagt telefonisk til sygehuset, og det gjorde han i løbet af 5 min, så det var dejligt.:)

Anmeld

7. august 2008

Kvindemin

De kan da også være gode.
Men for noget tid siden, stod jeg med et ordentlig smæld i ryggen. Heldigvis med min tlf i hånden, Celina sov indenfor. Ringede grædende derop, kunne ikke gå - bevæge mig - sætte mig eller lign.
Men de sagde jeg skulle komme derop, og når man i forvejen er en af dem der så sjældent bruger læger generalt, så syntes jeg godt de kunne vise hensyn. Så der stod jeg, og måtte få hjælp af diverse mennesker der kom forbi - så jeg kunne blive lagt indenfor i min sofa. Og ellers vente til jeg kunne bevæge mig lidt, så jeg kunne få en eller anden indsprøjtning. Det syntes jeg er for dårligt. Men selvf har der været nogle gode imellem, og ALTID når det handler om børn - hvilket er vigtigst :)

Anmeld

7. august 2008

Bastian

Jeg har ikke fortælle om enkeltstående historier, men jeg har aldrig fået dårlig behandling af vagtlæge - er altid blevet taget seriøst og de har altid haft tid til at se mig/manden/børnene.

Lise

Anmeld

7. august 2008

Smølf

Hej Ann-Kristina,

Herhjemme har vi kun god erfaring med vagtlæge... Selvom min mand er læge (og jeg selv bliver det om 1,5år), så har vi fået brugt vagtlæge nogle gange. Synes ikke selv, at vi skal være læge for vores eget barn.

Vi har haft brug for vagtlæge et par gange mens Sebastian var lillle, hvor han havde meget høj feber og hver gang er vi blevet taget seriøst.
Har en gang måttet tage sønnen alene til vagtlæge (da manden selvfølgelig havde vagt), hvor han var forkølet, hostende (AB) og meget ked af det... Der blev vi fluks sendt videre til børnemodtagelsen, da hun var bekymret for vejrtrækningen. (Han saturerede så også kun 92, da vi ankom). Så det var virkelig godt vi tog til vagtlæge., for det var ikke noget vi kunne klare derhjeme med maske.

Så topkarakter herfra:).

KH Neta

Anmeld

8. august 2008

MorCamilla

Her har vi også gode oplevelser ved vægt lægen.. Mikkel havde 3 dags feber (fandt vi ud af senere) Men vi var lige kommet hjme fra sygehuset og ugen efter fik han høj feber, vi komtaktede vagtlægen og han bad os komme der over hvor han så kiggede på Mikkel og ville indlægge os for en sikkerheds skyld..
Der blev taget prøver osv på ham, men ingen af dem viste noget usedvaneligt... Men alligevel var vi indlagt i godt 4 dage..

Han slog huld i hovedet ved svigermors marmor bord, lige ind i kanten. Der var vagtlægen også rigtig sød til at kigge på det og berolige ham, inden han ville lime det. Men efter noget tid besluttede han sig for at det var synd for Mikkel hvis han limede det, så han fik i stedet 3 strips plaster på.. Som også kunne holde det lukket..

Jeg har aldrig ringet til vagtlægen, endnu, og følt at jeg ikke blev taget seriøst.. Det er dejligt...

Knus fra Camilla.

Anmeld

8. august 2008

Katjaro

Den eneste gang jeg har ringet til vagtlægen med et sygt barn under 1 år, der tog de os seriøst og kom endda forbi og tilså hende.

Jeg har selv brugt dem, og er blevet behandlet pænt.

Min mor blev en gang indlagt af en vagtlæge der også pænt kom og tilså hende da min far ringede og sagde at hun var svær at få kontakt til.

Så kun lutter positive oplevelser herfra

Hilsen Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.