Jeg er SÅ rasende, skuffet og ked af det... I går røg min lillebror i spjældet, vi ved endnu ikke hvor han sidder eller hvad han har lavet, men for pokker hvor ville jeg godt liige give ham en kæmpe dummeflad lige nu...
Min storebror døde mens hans sad varetægtfængslet for 6 år siden (puuh tiden er gået hurtigt) og sorgen nær ødelagde min mor, så jeg er SÅ rasende på min dumme dumme lillebror, at han ikke kan tage bare lidt hensyn til hans familie, og lade være med at være en klovn, der render rundt og tror han er smart med lædervest.
Jeg delvist ønsker de bare giver han en 3-4 år, så kan han dælme lære det. Men på den anden side har jeg set hvordan min storebror blev fuldstændig ødelagt efter at ha været varetægtfængslet første gang...
Min lillebror har absolute ingen skrupler for at snyde og bedrage selv sin familie, han er fuldstændig ligeglad... Så ville virkelig ønske jeg også var det nu, men tror bare ikke jeg kan tilgive ham for hvad jeg ved han gør ved min mor lige nu...
Jeg har i forvejen længe tænkt på at sige han ikke måtte se min søn, slet ikke den slags mennesker der skal præge ham, men nu er jeg bare blevet overbevist...
Men hvor gør det ondt alligevel. Han er jo stadig min lille lillebror som havde en kanin han kaldte kærlig, som spillede fodbold og samlede på kapsler... Og nu er han pludseligt en kold skid der køre motorcykel og snyder og bedrager... 
Ville ikke rigtig noget med det her indlæg, havde bare lige brug for at komme af med det, nu har jeg ligget søvnløs hele natten...
Anmeld