Hej alle sammen..
Jeg har valgt at være anonym, da jeg ikke ved om nogen fra min kæreste familie er her inde..
Det hele startede med at jeg tog min svigermor med til min fødsel, da vi har et rigtig stræk forhold, men det har ændret sig meget siden den lille er kommet, jeg føler at hun vil overtag.
Men da jeg havde født, bedte jeg hende om at tage billeder af den lille med vores kamara, men hun tog kun 5 dårlig billede, og er jeg bare så ked af det, siden efter finder jeg ud af, at det var fordi hun havde travlt med at tage billeder med hendes eget karama, som hun ikke havde spurgt mig om var okay, for en mdr siden var jeg hjemme ved hende (hun er dagplejer) og hun havde printede mine fødsel billeder ud, og de lå på spise bordet fremme i hendes arbejdstid, da jeg var der var der mange som kom og hentede deres børn og de kunne se det, det syns jeg ikke er så sjovt, da jeg syntes det er en privat oplevelse. Igår var hun her så, og hun har fremkaldt billederne, jeg syns ikke det er så sjovt, fordi jeg havde forestillet mig at jeg var den eneste som skulle havde de billeder. er det bare mig der er noget galt med, bare være helt ærlig, vil bare vide om jeg skal gøre noget ved det, eller bare være ligeglad med at hun har dem..
Anmeld