Blev ringet op af dagplejepædagogen i dag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Bondepigen

mor_sabina skriver:

Dejligt at der sker noget, og at de arbejder seriøst med det. Men jeg synes bare det lyder som stædighed når hun godt kan tale med andre børn osv. Hvad med når i har fremmede gæster taler hun så til dem?

Er i hvertfald spændt på at høre hvad der sker og rigtig meget held og lykke.

Hun taler med ALLE, som ikke er for påtrængende... Det er KUN i dagplejen det er galt... Så ja, tænker osse selv mere og mere stædighed... hvis hun er lige så stædig som mig, da jeg var barn... og det tror jeg godt kan være tilfældet...

Men vil selvfølgelig gerne have udelukket at det er andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

mor_sabina

bondepigen skriver:

Hun taler med ALLE, som ikke er for påtrængende... Det er KUN i dagplejen det er galt... Så ja, tænker osse selv mere og mere stædighed... hvis hun er lige så stædig som mig, da jeg var barn... og det tror jeg godt kan være tilfældet...

Men vil selvfølgelig gerne have udelukket at det er andet...

Ja det kan jeg godt forstå, men det er heldigvis betryggende at det kun er dp.

Anmeld

12. november 2010

Cris

Jeg ville også flytte hende og tage det derfra. Det er meget meget syndt at E har det på den måde i DP, hun skulle være 100% afslappet og glad for alle. Og jeg synes også, at det må være mega hårdt for DPen, for hun vil helt sikkert så gerne snakke med hende og læse højt for hende og vise hende nye leg og lære nye ting men det kan hun ikke. Jeg er helt sikker på, at hun tænker meget på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.