Vi fik huset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

LouiseNielsen

Christina.78 skriver:

Altid dejlig med eget hus..og her er det godt det ligger mellem to carporte så man ikke får generende lyde eller omvendt...og så ligger det jo lækkert med legeplads lige foran..

Uha, elsker at se salgsaopstillinger og indretning af huse..

Det er sååå skønt... Og nu bor vi jo i blok, så er vand til at have folk overnpå, ved siden af osv osv hele tiden. Pluds vi har ongen have. Og da indvandrene herude ikke ligefrem er guds bedste børn, tør jeg simpelthen ik sende Nicklas ud og lege, trods legepladsen ligger som i det nye hus. 

I sommers blev der skudt herude, og senere blev de våben fundet gravet ned ove ved legepladsen...

Så bliver luksus at flytte et sted hen hvor man ik skal være bange for at gå ud med skrælleapanden om aftenen, og tør sende Nicklas ud og lege uden vi behøver gå med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Christina.78

LouiseNielsen skriver:

Det er sååå skønt... Og nu bor vi jo i blok, så er vand til at have folk overnpå, ved siden af osv osv hele tiden. Pluds vi har ongen have. Og da indvandrene herude ikke ligefrem er guds bedste børn, tør jeg simpelthen ik sende Nicklas ud og lege, trods legepladsen ligger som i det nye hus. 

I sommers blev der skudt herude, og senere blev de våben fundet gravet ned ove ved legepladsen...

Så bliver luksus at flytte et sted hen hvor man ik skal være bange for at gå ud med skrælleapanden om aftenen, og tør sende Nicklas ud og lege uden vi behøver gå med...

Nu med have..det er også lækkert hvis man ikke har haft mulighed for det før..

Puha, skyderier samt nedgravede skydevåben hvor børn leger..hårerne rejser sig helt...så må det da være en befrielse at komme dertil..håber også for jer at det snart bliver flyttetid..

Anmeld

30. oktober 2010

Pige2009

Perl skriver:

hehe også min tanke gid det var så billigt på sjælland så havde vi også råd til hus

Ja, visse steder på Fyn er det også ret billigt, men jeg foretrækker jo at blive i Odense, hvor huspriserne er lige 1-200.000 dyrere end, hvad jeg kan sidde for. Så jeg håber de falder de næste par år eller jeg får et arbejde, for så skal der dælme købes hus!

Anmeld

30. oktober 2010

Bavianis

Det ser rigtigt dejligt ud - og billigt!!! Fedt at sidde billigt, så man har råd til ferier etc.! Heldige asen :-)

Anmeld

30. oktober 2010

Lillefe

Baagøe skriver:

Ja, visse steder på Fyn er det også ret billigt, men jeg foretrækker jo at blive i Odense, hvor huspriserne er lige 1-200.000 dyrere end, hvad jeg kan sidde for. Så jeg håber de falder de næste par år eller jeg får et arbejde, for så skal der dælme købes hus!

Det kan jeg godt forstå..

Anmeld

30. oktober 2010

Lady Marion <3

waww det da super flot !!!! Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.